Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Goed adres in Tilburg”
Beoordeling van Grand Café Puur

Grand Café Puur
Geclassificeerd als nr. 28 van 297 Restaurants in Tilburg
Certificaat van uitmuntendheid
Prijsklasse: US$ 8 - US$ 40
Keukens: Internationaal
Wijk: Centrum
Gegevens restaurant
Wijk: Centrum
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pasta vongole en partner vegetarische pasta gegeten voor de lunch met heerlijk glaasje Spaanse rosé erbij. Vriendelijke en vlotte bediening. Spijtig dat er geen dagsuggesties waren maar voor de rest was alles tip top in orde. Komen zeker nog terug bij volgend bezoek aan Tilburg.

Datum van bezoek: mei 2018
Bedank Hendrikv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Beste Hendrikv,

Wat leuk om te lezen dat u ons heeft gevonden! We vinden het fijn om te lezen dat u een heerlijke lunch heeft gehad en tevreden bent over onze bediening medewerkers. Ik ga dit zeker delen met ons team.

Wij hebben geen dag suggesties maar wel een wisselende menukaart. Zo kunt u momenteel kiezen voor een asperge menu samengesteld door onze chef.

We zien er naar uit om u weer te mogen verwelkomen als onze gast, tot ziens bij Puur!

Met vriendelijke groet,

Marieke de Groot
Customerservice - grand café Puur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (65)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal

11 - 15 van 65 beoordelingen

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongezellige bediening, vuile glazen, verkeerde drankje uitgeserveerd.
Jammer het ziet er erg chic uit.

Datum van bezoek: mei 2018
Bedank de1ro2ni3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Beste de1ro2ni3,

We willen u allereerst bedanken dat u uw ervaring met ons deelt. We hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad maar kunnen onze service verbeteren dankzij uw feedback.

Het geen u omschrijft is niet de service waar wij naar streven en ik zou graag met u in contact komen om de details te bespreken.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u de ervaring te geven waar wij voor staan.

Met vriendelijke groet,

Marieke de Groot
Customerservice - grand café Puur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verhouding prijs/kwaliteit is correct, evenals het eten op zich. Niet wereldschokkend, maar gewoon lekker, eerlijk.

Datum van bezoek: april 2018
Bedank Traveladdict48
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Beste Traveladdict48,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw vriendelijke woorden op Tripadvisor!

Onze naam zegt het al, Grand Café Puur staat voor pure en eerlijke gerechten. Wij vinden het fijn dat u dit ook zo ervaren heeft en dat u tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding.

Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Mandy Princen
Customerservice

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 april 2018 beoordeeld

We hadden het Pathé filmarrangement en waren om half 6 in het fraai ingerichte restaurant. Onze film begon om half 8. Eerlijk is eerlijk de bediening is uitermate vriendelijk en het gebodene qua eten en huiswijn zeer acceptabel. Maar dan de snelheid van bediening: pijnlijk traag! Dat je bij binnenkomst geen klein schaaltje met bv wat olijfjes/brood krijgt aangeboden is nog tot daar aan toe. Dat je dan wel minstens 1 uur moet wachten voor je het voorgerecht krijgt is al een domper, dat je uiteindelijk zonder het betaalde toetje het restaurant moet uitvluchten om nog op tijd in de bioscoop te kunnen zijn is ronduit beschamend. We hadden de indruk van totaal gebrek aan supervisie in het restaurant en in de keuken. Bovendien kun je dan maar beter geen film arrangement aanbieden. Jammer want de zaak heeft alle ingrediënten om er juist wel een duurzaam succes van te kunnen maken.

Datum van bezoek: april 2018
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank sjef20142014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Beste sjef20142014,

Vervelend dat uw diner bij ons niet goed is verlopen. We willen het graag verder uitzoeken en bespreken met ons team. Zou u contact met ons op willen nemen met de details van uw diner en de datum waarop u bij ons heeft gegeten? Dit kan telefonisch of per mail.

ALvast bedankt en we hopen u nogmaals te ontvangen zodat we kunnen laten zien dat het ook anders kan.

Met vriendelijke groet,

Marieke de Groot
Customerservice

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 april 2018 beoordeeld

Voorafgaand aan de reservering van de high-tea hadden we melding gemaakt van de voedselallergie van mijn vriendin. De bediening als ook de keuken bleek hiervan op de hoogte. De kok kwam zelfs aan tafel en besprak de mogelijke alternatieven. Zelden meegemaakt dat er zo is meegedacht ! Het eten was heerlijk en het personeel erg attent !

Datum van bezoek: april 2018
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank Lion d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2018

Beste Lion d,

Wat een leuke review om te lezen, hier worden we blij van! We houden graag rekening met allergieën. We begrijpen goed dat een allergie het lastig maakt om ergens te gaan eten en onze keuken brigade is er dan ook op getraind om hier goed mee om te gaan.
Ik ga uw vriendelijke woorden delen met hen, dit werkt erg motiverend om het hoge service niveau vast te houden.

Bedankt voor de review en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Met vriendelijke groet,

Marieke de Groot
Customerservice

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.

Reizigers die Grand Café Puur bekeken, bekeken ook

 
Tilburg, Noord-Brabant
 
Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant
 

In Grand Café Puur geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding