“Ongezellig”

Keukens: Internationaal
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongezellige bediening, vuile glazen, verkeerde drankje uitgeserveerd.
Jammer het ziet er erg chic uit.

AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste de1ro2ni3,

We willen u allereerst bedanken dat u uw ervaring met ons deelt. We hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad maar kunnen onze service verbeteren dankzij uw feedback.

Het geen u omschrijft is niet de service waar wij naar streven en ik zou graag met u in contact komen om de details te bespreken.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u de ervaring te geven waar wij voor staan.

Customerservice - grand café Puur

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verhouding prijs/kwaliteit is correct, evenals het eten op zich. Niet wereldschokkend, maar gewoon lekker, eerlijk.

AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Beste Traveladdict48,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw vriendelijke woorden op Tripadvisor!

Onze naam zegt het al, Grand Café Puur staat voor pure en eerlijke gerechten. Wij vinden het fijn dat u dit ook zo ervaren heeft en dat u tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding.

Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen!

Mandy Princen

17 april 2018 beoordeeld

We hadden het Pathé filmarrangement en waren om half 6 in het fraai ingerichte restaurant. Onze film begon om half 8. Eerlijk is eerlijk de bediening is uitermate vriendelijk en het gebodene qua eten en huiswijn zeer acceptabel. Maar dan de snelheid van bediening: pijnlijk traag! Dat je bij binnenkomst geen klein schaaltje met bv wat olijfjes/brood krijgt aangeboden is nog tot daar aan toe. Dat je dan wel minstens 1 uur moet wachten voor je het voorgerecht krijgt is al een domper, dat je uiteindelijk zonder het betaalde toetje het restaurant moet uitvluchten om nog op tijd in de bioscoop te kunnen zijn is ronduit beschamend. We hadden de indruk van totaal gebrek aan supervisie in het restaurant en in de keuken. Bovendien kun je dan maar beter geen film arrangement aanbieden. Jammer want de zaak heeft alle ingrediënten om er juist wel een duurzaam succes van te kunnen maken.

AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste sjef20142014,

Vervelend dat uw diner bij ons niet goed is verlopen. We willen het graag verder uitzoeken en bespreken met ons team. Zou u contact met ons op willen nemen met de details van uw diner en de datum waarop u bij ons heeft gegeten? Dit kan telefonisch of per mail.

ALvast bedankt en we hopen u nogmaals te ontvangen zodat we kunnen laten zien dat het ook anders kan.

4 april 2018 beoordeeld

Voorafgaand aan de reservering van de high-tea hadden we melding gemaakt van de voedselallergie van mijn vriendin. De bediening als ook de keuken bleek hiervan op de hoogte. De kok kwam zelfs aan tafel en besprak de mogelijke alternatieven. Zelden meegemaakt dat er zo is meegedacht ! Het eten was heerlijk en het personeel erg attent !

AV622, Manager van Grand Café Puur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste Lion d,

Wat een leuke review om te lezen, hier worden we blij van! We houden graag rekening met allergieën. We begrijpen goed dat een allergie het lastig maakt om ergens te gaan eten en onze keuken brigade is er dan ook op getraind om hier goed mee om te gaan.
Ik ga uw vriendelijke woorden delen met hen, dit werkt erg motiverend om het hoge service niveau vast te houden.

Bedankt voor de review en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 2 paasdag hebben we met 8 personen kunnen genieten van een heerlijke High Tea met een zeer uitgebreid assortiment lekkernijen. Vooraf een heerlijk romig soepje, geserveerd in een mooi glas, een gevulde wrap en garnalenbitterbal. Vervolgens een vers gebakken scone met Clotted Cream en aardbeienjam. Het ‘hoofdgerecht’ ,een etagère vol diverse soorten broodjes kaas, rauwe ham, filêt americain en veel verschillende zoetigheden, die de jongste dame van ons gezelschap, ons 10 jarige nichtje, zelf mocht samenstellen. Bij dit alles onbeperkt thee, geserveerd in een Chinese ketel. Als dessert een heerlijk bolletje ijs met crême en entourage. Zeer vriendelijke en correcte bediening die uitmuntend anticipeerde op bepaalde dieetwensen die we verzuimd hadden vooraf te melden. Bij het vertrek ontving ieder van ons een leuke goodiebag. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar !

Beste Goedegebuur,

Wat leuk dat jullie ons hebben gekozen om met de familie tweede paasdag door te brengen en dat dit zo goed is bevallen. Uw uitgebreide omschrijving van de High tea is precies zoals wij hem neer willen zetten voor onze gasten. Ik ga uw review delen met ons team en wil u bedanken voor dit vriendelijke bericht.

We zien u graag nog eens terug als onze gast.

Reizigers die Grand Café Puur bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Grand Café Puur geweest? Deel je ervaringen!