“Heerlijk brunchen”

Lunchcafé Nieuwland
Geclassificeerd als nr. 5 van 9 Dessert in Tilburg
Keukens: Nederlands
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier maken ze de heerlijkste croque monseigneurs of croque madame. Zelfs de hollandse croque met zuurkool is een heerlijke combo van smaken. Tenslotte is er voor de grote honger ook nog een compleet ontbijt/brunch/lunch met van alles. En je proeft dat het allemaal met liefde is gemaakt. Verder een leuk knus sfeertje en service met een glimlach. Helemaal prima.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De zoete wentelteefjes met bosbessencompote en club sandwich waren heel erg lekker. De ene helft van de wentelteefjes waren jammer genoeg op het randje van aangebrand. De heerlijke gin & tonics maakten dat meer dan goed!

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles lekker, alles super verzorgd en zelf genaaky. Enige minpunt.....zoveel lekkers dat ik weer terug moet. Al is het maar voor de taarten vitrine (ook zelf gemaakt)

Toptent!!

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met vriendin gehad. We hadden twee gerechten die we hebben gedeeld; de salade Nieuwland en de taco wrap. Beiden een aanrader. Vooral ook omdat er met goede ingrediënten wordt gewerkt. De kip van de wrap proefde ook echt naar kip. Zeker voor herhaling vatbaar, een echt leuk stadscafé, maar niet te groot of massaal. En leuke gerechten voor een goede prijs.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke lunchtent. Goed eten, goede bediening. Knus, gezellig. Bloemkoolsoep is geweldig. Tartaar van rode biet ook. Aanrader!

Reizigers die Lunchcafé Nieuwland bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Lunchcafé Nieuwland geweest? Deel je ervaringen!