“Super lunch”

Lunchcafé Nieuwland
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Dessert in Tilburg
Keukens: Nederlands
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles lekker, alles super verzorgd en zelf genaaky. Enige minpunt.....zoveel lekkers dat ik weer terug moet. Al is het maar voor de taarten vitrine (ook zelf gemaakt)

Toptent!!

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met vriendin gehad. We hadden twee gerechten die we hebben gedeeld; de salade Nieuwland en de taco wrap. Beiden een aanrader. Vooral ook omdat er met goede ingrediënten wordt gewerkt. De kip van de wrap proefde ook echt naar kip. Zeker voor herhaling vatbaar, een echt leuk stadscafé, maar niet te groot of massaal. En leuke gerechten voor een goede prijs.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke lunchtent. Goed eten, goede bediening. Knus, gezellig. Bloemkoolsoep is geweldig. Tartaar van rode biet ook. Aanrader!

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets beters dan hier te lunchen. Gezellig binnen of heerlijk buiten in de zon. Geweldige spot met geweldige producten, vers,goede smaak variatie uit de regio. Vriendelijke bediening, 1 maal en je bent verkocht.

11 september 2017 beoordeeld

Nieuwland is het beste lunchcafe van Tilburg. Goede gerechten, leuke bediening en je wordt er niet afgezet!

Reizigers die Lunchcafé Nieuwland bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Lunchcafé Nieuwland geweest? Deel je ervaringen!