“Fantastisch diner op kerstavond”
Beoordeling van L'Olivo Trattoria - GESLOTEN

L'Olivo Trattoria
Keukens: Zwitsers
26 december 2017 beoordeeld

Ik ben hier al een aantal malen eerder geweest, tot groten tevredenheid, maar afgelopen kerstavond vond ik het best. Het is sfeervol en intiem ingericht en mede daardoor erg leuk zitten. We hadden allen een 4- of 5-gangendiner (sommigen met een oester vooraf) met ruime keuze en veel flexibiliteit. De bediening was over het algemeen erg attent en enthusiast en konden veel vertellen over het aanbod. Er was één dame bij die beduidend minder ervaring had. Ze liet ook wel een paar keer wat bestek van het bord vallen bij het afserveren, maar gelukkig niet op ons. Wel kwam eigenlijk alleen serveren en kwam er altijd een meer ervaren iemand bij ons aan tafel om e.e.a. toe te lichten. Desalniettemin misschien toch wel even een aandachtspuntje.

Maar de wijnsommelier maakte dit hele kleine aandachts puntje ruimschoots goed. Een aantal van ons hadden een bijpassend wijnarrangement en ze waren stuk voor stuk érg smakelijk en zorgden voor een verrassend en lekker effect bij de gerechten. Hij had duidelijk passie voor zijn vak en wist er veel over te vertellen.

Ook het eten was érg lekker. Zelf was ik érg fan van de zalm als koud voorgerecht, de kreeftenbisq, de coquilles met Italiaanse worst en de Angus. Erg verfijnd, leuk gepresenteerd en gewoon erg lekker, zeker met de bijpassende wijnen.

Wat mij betreft het beste restaurant van Tilburg. Natuurlijk niet heel goedkoop, maar €90 per persoon voor een 5-gangendiner met bijpassend wijnarrangement vond ik niet exorbitant duur.

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er voor de 2de keer... Het was weer een thuis komen. Gezellig, Culinair, heerlijke wijnen... in een woord, GEWELDIG!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie kaart met bijbehorende wijnen. Voor de kinderen gewoon gemaakt waar ze zin in hadden zonder een probleem. Heerlijk gegeten en gedronken in een mooie omgeving en ongedwongen sfeer. Alleen een beetje koud binnen.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervol en niet massaal!
Mooie kaart met voldoende keuze van smaakvolle gerechten. Gekozen voor een heerlijk 4 gangen menu met een heerlijke Gavi di Gavi wijn.
Kaasplank is echt maatwerk op basis van persoonlijke voorkeuren.
Heerlijk gegeten en zeker een aanrader
Prima prijs kwaliteit verhouding

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al meerdere malen geweest, en toen was het top, maar afgelopen keer viel het erg tegen. Het eten (carpaccio en hazenbout) was gewoontjes, niks speciaals aan, weinig smaak. De bediening was het brood vergeten. Bestelde drank werd vergeten. Het bijpassende brood voor het kaasplankje kwam pas toen ik het bijna op had.

Ik vind dat je meer mag verwachten voor deze prijsklasse

Reizigers die L'Olivo Trattoria bekeken, bekeken ook