“Dineetje ”
Beoordeling van L'Olivo Trattoria - GESLOTEN

L'Olivo Trattoria
Keukens: Zwitsers
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er voor de 2de keer... Het was weer een thuis komen. Gezellig, Culinair, heerlijke wijnen... in een woord, GEWELDIG!

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie kaart met bijbehorende wijnen. Voor de kinderen gewoon gemaakt waar ze zin in hadden zonder een probleem. Heerlijk gegeten en gedronken in een mooie omgeving en ongedwongen sfeer. Alleen een beetje koud binnen.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervol en niet massaal!
Mooie kaart met voldoende keuze van smaakvolle gerechten. Gekozen voor een heerlijk 4 gangen menu met een heerlijke Gavi di Gavi wijn.
Kaasplank is echt maatwerk op basis van persoonlijke voorkeuren.
Heerlijk gegeten en zeker een aanrader
Prima prijs kwaliteit verhouding

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al meerdere malen geweest, en toen was het top, maar afgelopen keer viel het erg tegen. Het eten (carpaccio en hazenbout) was gewoontjes, niks speciaals aan, weinig smaak. De bediening was het brood vergeten. Bestelde drank werd vergeten. Het bijpassende brood voor het kaasplankje kwam pas toen ik het bijna op had.

Ik vind dat je meer mag verwachten voor deze prijsklasse

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een bezoekje aan Tilburg waard.
Het eten is Italiaans/Zwitsers en woorden als smaakvol, puur, echt, authentiek, sfeervol, kennis, perfecte wijn/spijs combinaties zijn zeer van toepassing.

Wil je echt lekker eten, dan is een bezoekje aan L'olivo zeker de moeite.

Reizigers die L'Olivo Trattoria bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant