“Beste sushi”
Beoordeling van Shinzo Sushi and Grill

Shinzo Sushi and Grill
Reserveren met
Shinzo Sushi and Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt het beste sushi restaurant in Tilburg. Je hebt genoeg keuze en het is allemaal overheerlijk en super vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: november 2018
Shinzolounge, Guest Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dank je wel Linda. We hopen je snel weer te mogen begroeten.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sushi, vriendelijke bediening. Voor ons het beste sushirestaurant van Tilburg. Goede gevarieerde kaart. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

Dank je wel Compass.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed restaurant maar wel erg druk. Het eten is lekker en je hoeft niet lang te wachten. De bediening is ook erg vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2017

Beste Eric, Dank je voor het compliment voor het eten en met name van de bediening. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen

16 september 2018 beoordeeld

Erg lekker en heel erg gezellig en erg goed. Een zeer correcte tent en erg goed verzorgd. Wij zijn er al. Vele malen wezen eten

Datum van bezoek: augustus 2018

Beste Lisette. dank je voor je recensie.

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buiten gezeten bij de Piushaven. Hele vriendelijke service en het ging ook snel. Het eten is prima, maar is zeker niet bijzonder. Weinig aandacht voor presentatie en geen originele kaart. De garnalen in Japanse mayonaise zijn zeker een aanrader, maar de maki en sushi rollen vielen mij persoonlijk tegen.

Datum van bezoek: september 2018

Hoi Lizzy, je maakt een interessante opmerking. Je vind de kaart niet echt origineel. Nu is dat ook lastig, want er zijn alleen in Tilburg al 7 verschillende sushi restaurants, dus veel van de gerechten zullen overeenkomen. We zijn echter op dit moment bezig met een vernieuwing van onze menukaart. Wat zou jij dan uniek en wenselijk vinden op onze kaart. Misschien kunnen we daar zelfs wel gehoor aan geven...

Reizigers die Shinzo Sushi and Grill bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Shinzo Sushi and Grill geweest? Deel je ervaringen!