“Japanse kwaliteit”
Beoordeling van Shinzo Sushi and Grill

Shinzo Sushi and Grill
Reserveren met
Shinzo Sushi and Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 maart 2018 beoordeeld

Goed eten, groot assortiment, prettige bediening. Ook de sfeer in dit restaurant is uitstekend. Je kan er 2,5 uur naar believen eten voor een mooie prijs.

Shinzolounge, Public Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt gehad Harry. Hopelijk tot snel weer.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, sushi en grill gerechten allemaal goed. Tot nu toe de beste sushi all you can eat waar we in Tilburg hebben gegeten. Iets meer keuze in toetjes zou leuk zijn.

Blij dat het allemaal naar zin is geweest

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Whaauw wat een ervaring! De ontvangst is zeer vriendelijk en aangenaam. De bediening is snel, efficiënt en hartelijk wat mijn inziens niet makkelijk is in een all you can eat. Het concept van bestellen is verfrissend en leuk. Onze zoon was er wild van! Het eten zelf is gewoon TOP!!! Vers, zeer lekker, niet vettig en uitgebreide keuze. Werkelijk een dikke duim voor de uitbaters en al het personeel! Dank je wel voor de zeer fijne avond!

We zijn natuurlijk blij met ons super adres (Piushaven 17) :)

Het is leuk te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. We hopen jullie snel weer te zien.

5 februari 2018 beoordeeld

Ik ben er nu twee keer geweest. Beide keren waren echt super. Uitstekend eten en bediening. Alles was netjes, schoon, overzichtelijk, het eten was heerlijk, de bediening snel en vriendelijk. Weinig meer over te zeggen dan geweldig. Echt een aanrader voor sushi liefhebbers.

Hopelijk snel tot de derde keer. Gaan we weer ons best doen om het minstens zo goed te doen.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we de eerste waren die hadden gereserveerd voor 2018 kregen we een drankje van het huis.Heerlijke sushi en ook alle andere gerechten waren top. Bediening ook vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.Super!!!

Top dat het zo in de smaak is gevallen. Ga je nu proberen de eerste reservering voor de zomer te maken? :)

Reizigers die Shinzo Sushi and Grill bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In Shinzo Sushi and Grill geweest? Deel je ervaringen!