“Lekker eten en goede sfeer”
Beoordeling van Shinzo Sushi and Grill

Shinzo Sushi and Grill
Reserveren met
Shinzo Sushi and Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 293 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, sushi en grill gerechten allemaal goed. Tot nu toe de beste sushi all you can eat waar we in Tilburg hebben gegeten. Iets meer keuze in toetjes zou leuk zijn.

Shinzolounge, Public Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Blij dat het allemaal naar zin is geweest

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Whaauw wat een ervaring! De ontvangst is zeer vriendelijk en aangenaam. De bediening is snel, efficiënt en hartelijk wat mijn inziens niet makkelijk is in een all you can eat. Het concept van bestellen is verfrissend en leuk. Onze zoon was er wild van! Het eten zelf is gewoon TOP!!! Vers, zeer lekker, niet vettig en uitgebreide keuze. Werkelijk een dikke duim voor de uitbaters en al het personeel! Dank je wel voor de zeer fijne avond!

We zijn natuurlijk blij met ons super adres (Piushaven 17) :)

Het is leuk te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. We hopen jullie snel weer te zien.

5 februari 2018 beoordeeld

Ik ben er nu twee keer geweest. Beide keren waren echt super. Uitstekend eten en bediening. Alles was netjes, schoon, overzichtelijk, het eten was heerlijk, de bediening snel en vriendelijk. Weinig meer over te zeggen dan geweldig. Echt een aanrader voor sushi liefhebbers.

Hopelijk snel tot de derde keer. Gaan we weer ons best doen om het minstens zo goed te doen.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we de eerste waren die hadden gereserveerd voor 2018 kregen we een drankje van het huis.Heerlijke sushi en ook alle andere gerechten waren top. Bediening ook vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.Super!!!

Top dat het zo in de smaak is gevallen. Ga je nu proberen de eerste reservering voor de zomer te maken? :)

11 december 2017 beoordeeld

De ontvangst en het personeel is vriendelijk, bij het bestellen kun je niet kiezen voor een kan kraanwater maar wel uit een belachelijk dure fles mineraal water (dat mag uit milieu oogpunt wel veranderen).

De geserveerde sushi is smaakvol en vers maar de warme gerechten zijn ver beneden de maat (niet warm maar lauw en kleine porties).

Indien je alleen de sushi neemt is dit een aanrader.

Shinzolounge, Public Relations Manager van Shinzo Sushi and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

Beste Rob,
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Wat betreft je opmerking over de warme gerechten wil ik graag met je in contact komen. De kleine porties klopt, dat is juist omdat er veel mensen zijn die geen grote porties kunnen of willen eten. Mensen die grotere porties willen kunnen dus zonder problemen meer van een gewenst gerecht bestellen. Wij vragen voor geen enkel gerecht een meerprijs, dus u kunt onbeperkt bijbestellen om zo de portie zo groot te krijgen als u wenst. Maar ik zou graag willen weten hoe onze medewerkers u hebben geholpen toen u hen heeft gemeld dat de gerechten niet warm genoeg waren (er vanuitgaande dat u dit natuurlijk gedaan heeft). Kunt u mij hierover mailen op support@shinzo.nl?

Reizigers die Shinzo Sushi and Grill bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Kaatsheuvel, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In Shinzo Sushi and Grill geweest? Deel je ervaringen!