“Ga hier eten!”

Gember & Sereh
Geclassificeerd als nr. 74 van 340 Restaurants in Tilburg
Keukens: Indonesisch
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker, leuke en goede bediening.
Heerlijk Indonesisch. En vraag om de huisgemaakte sambal!
De rijsttafel is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

30 juli 2019 beoordeeld

Met vieren eten besteld. Twee mensen krijgen een bordje eten en de derde krijgt na 10 minuten frites bij zijn eten die voor de derde of vierde keer is opgebakken.( deze persoon lust geen indonesisch)
Dan word aan mij gevraagd wat ik uiteindelijk besteld had!!!!!!!
Toen ik zij dat ze zich moesten schamen voor de behandeling kreeg ik van een snotneus in de 'bediening'te horen dat ik mij moest schamen. Excuus van de eigenaar:; een beginnende kok. Een leuk begin voor een avondje Tilburgse Kermis. Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant.

28 juli 2019 beoordeeld

We kwamen toevallig langs dit restaurant, maar komen hier zeker nooit meer terug!!!!

Wij hebben alleen voor drinken en 4 soepjes van mini-kommetjes 40 euro betaald!!

3 x De soto soep kan ik geen soto noemen. Ik heb vaker soto gegeten en ik zal niet weten hoe ik dit zal moeten noemen. Smaakloos, ei was zuur en de kip die erin zat was droog/hard en tevens ook weer zurig. (Zie fotos van soto hieronder, wie weet wat soto is zal dit geen soto noemen)

Na 4 happen te nemen al buikpijn!

Dan de tomatensoep: het was te eten maar de kom zat halfvol en dan was het al een klein kommetje.

Tevens moesten wij erg lang wachten op de soep bijna 30/40 minuten

Wij hebben de soepjes laten staan , betaald en zijn helaas naar een ander restaurant gegaan!

Zonde van onze tijd en geld :(

27 juli 2019 beoordeeld

Geweldig gegeten bij dit restaurant. Goede service, lekker eten en gezellige sfeer! Zeker een aanrader

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond hier spontaan met vrienden gegeten.ik was hier al heel vaak langs gelopen, maar snap nu niet waarom ik hier nooit gegeten heb...
We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. En omdat we Engels spraken onderling, werd er meteen voor een Engelstalige menu kaart gezorgd.
Het was moeilijk kiezen met al die heerlijke gerechten op de kaart.
Er hing een gemoedelijke sfeer in het restaurant, en Ook op het terras ging het er gemoedelijk aan toe.

We kozen een voorgerecht met verschillende luxe dimsum. Dit was al alsof we even terug waren in Azië. Je proefde zoveel verschillende smaken, die perfect op elkaar afgestemd waren.
Het hoofdgerecht viel ook bij iedereen in de smaak. Het waren hele grote porties en ik baalde dat ik niet genoeg honger had om het helemaal op te kunnen eten.
Bij het proeven van de verschillende soorten Indonesische gerechten op mijn bord, was ik even terug in Indonesië. Wat een authentieke smaken! Echt heerlijk!!!!
Het lukte mijn man om het hele bord leeg te eten. Ook onze vrienden genoten van het heerlijke eten.

Al met al hebben we hier dus een hele gezellige avond gehad met vriendelijke bediening in een fijne gastvrije sfeer. We gaan er zeker een keertje terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Gember & Sereh bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Gember & Sereh geweest? Deel je ervaringen!