“Fijne sfeer, altijd lekker”
Beoordeling van De Burgerij

De Burgerij
Reserveren met
De Burgerij is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Frans
Beschrijving: Van boerenkool tot kaviaar Een bourgondische trefplaats in hartje Tilburg, dat is De Burgerij. In deze brasserie ben je welkom voor ontbijt, lekkere broodjes, exclusief gebak of een fantastisch diner. Dit restaurant heeft werkelijk waar van álles op het menu. Van boerenkool tot kaviaar! Het restaurant is makkelijk bereikbaar dus kom snel langs voor een fantastisch etentje.
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Bourgondisch genieten, in een relaxte sfeer.
Voor ieder wat wils, goede wijn keuze.
Elke donderdag oesters bar voor de liefhebbers.
Centraal in centrum Tilburg. Goed te lopen vanaf station 5 min.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was wat te vieren. Ik was daarom uitgenodigd voor een lunch bij de Burgerij. Voor het feestvarkens was het een verrassingslunch. De ambiance was dik in orde, de plateau’s met charcuterie en het dessertplateau waren goed gevuld, gevarieerd en goed van smaak. De bediening was vriendelijk en speelde goed op ons gezelschap in. De prijs kwaliteitsverhouding kan ik niet inschatten want ik was een gast. Ik kom hier zeker nog eens terug.

22 januari 2018 beoordeeld

Ontzettend genoten bij De Burgerij! Ontzettend leuke gastheren met verstand van zaken! Wij hebben gekozen voor het Buitengewoon menu. Vooraf kregen wij de bekende plateau, echt genieten! Mijn partner is normaliter geen kaas eter maar heeft ook heerlijk mee zitten smullen van de lekkere kaasjes. Vooral de manchego met honing en koffie was favoriet! Vervolgens een vis gerechtje met heilbot en een heerlijke pompoen mousseline. Als hoofdgerecht hadden we de Cote de boef bij besteld.. echt zalig! Prachtig stuk vlees, echt een feest. Zelf houden wij altijd wel van medium-rare gebakken, maar dit stuk vlees was op sommige gedeeltes echt nog rare/saignant.. voor de volgende keer zouden we toch vragen om het net even een extra tik te geven zodat deze echt medium-rare is. Als afsluiter kregen we een grand dessert plateau, welke (hoe kan het ook anders), wederom een feestje was. De plateau was heel mooi opgebouwd in alle smaken. Echt top!! Ons gaan ze snel weer terug zien

16 december 2017 beoordeeld

Aanvankelijk vond ik het wat een rare kaart met veel verschil tussen enerzijds wat goedkopere gerechten, maar anderzijds wat duurdere stukken vlees en proeverijen. Maar tjonge wat zijn die proeverijen lekker. Heb in veel restaurants gegeten, maar dit was toch een aangename verrassing. De sfeer is als een huiskamer, beetje rommelig, maar dat heeft zeker zn charme. Het is op zich geen goedkoop restaurant, maar zeker de moeite waard.

19 november 2017 beoordeeld

In deze zaak heerlijk geluncht. We kwamen hier via het winkeltje dat vol staat met allerlei franse lekkernijen, pate worst kaas noem maar op. Besloten hier te gaan lunchen. Heel leuk dat je een plateau kan bestellen waar van alles opstaat. We hadden vooraf quiche genomen want ook daar ben ik dol op en dat was eigenlijk te veel. Moeilijk kiezen hier.
We zaten op het terras voor de deur, heerlijk lekker mensen kijken. Op de dag dat wij er waren was de bediening in onze ogen wat traag duurde best lang voordat er iemand kwam terwijl er binnen haast niemand zat....

Reizigers die De Burgerij bekeken, bekeken ook

In De Burgerij geweest? Deel je ervaringen!