“Heerlijk met groep gegeten met Carnaval”
Beoordeling van Minos Pallas

Minos Pallas
Geclassificeerd als nr. 38 van 292 Restaurants in Tilburg
Keukens: Grieks
Beschrijving: Koude/Warme Voorgerechten, Huisgemaakte soepen, Salades, Bijgerechten, Hoofdgerechten, Nagerechten, Wijnkaart, Live muziek, Groepen en catering. Grieks restaurant Minos Pallas is alle dagen per week geopend vanaf 16.00 tot 22.00 uur. Neem contact met ons op via telefoon, fax of e-mail om te reserveren. Wij verzoeken u vriendelijk reserveringen per e-mail tenminste één dag van tevoren te doen. U vindt ons tegenover het Piusplein en er zijn veel parkeergarages in de buurt (betaald). Voor groepen vanaf 10 personen bieden wij twee uitgebreide menu's aan tegen een aantrekkelijke prijs. Tevens organiseren wij catering voor grote groepen en partijen, waarbij onze eigen kok het eten ter plekke voor u bereidt! Voor meer informatie kunt u ons bellen, faxen of mailen. Wat betekent Minos Pallas? Minos was de mythische koning van Kreta, zoon van Zeus en Europa. Hij trouwde met Pasifaë, dochter van Zonnegod en kreeg zes kinderen.
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 18 personen heeft iedereen heerlijk geheten tijdens Carnaval. Weliswaar was het een beperkt menu maar het is toch knap dat alle gerechten warm en koud (dessert) tegelijkertijd op tafel kwamen. De gerechten vond iedereen prima.
De sirtaki werd tussendoor ook nog even gedanst

14 februari 2018 beoordeeld

We hebben hier met een grote groep gegeten, deze zaak leent zich daar goed voor. Het is een vrij groot restaurant, maar niet bijzonder sfeervol aangekleed. Ook werd er toen wij er waren geen Griekse muziek gedraaid, dat was wel een beetje vreemd.
De bediening was snel en vriendelijk, maar het eten is eerder doorsnee qua kwaliteit en smaak. De porties zijn wel royaal.
Alles bij elkaar een goede ervaring, maar niks bijzonders.

9 januari 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst zie je dat het meteen om heen Grieks restaurant gaat. Leuke Griekse inrichting en gezelligheid. Gehele avond Griekse muziek op de achtergrond. Vriendelijk personeel! De kaart is uitgebreid. Diverse Griekse specialiteiten staan op het menu Je krijgt grote porties en veel vlees! Heerlijke tzaziki saus. De service was snel. Top tent!

4 januari 2018 beoordeeld

Op een koude winteravond in december tijdens de Winterkermis is in Tilburg even binnengelopen zonder al te hoge verwachtingen.Ons oog viel op een keuzemenu, 3 gangen rond de €20.
Vooraf bestelde wij gebakken mosselen met knoflooksaus en een runderbouillon. Volop mosselen met een standaard maar smakelijk knoflooksausje. De bouillon was vers getrokken en krachtig van smaak. Beide namen we een combinatie grill vleesgerecht met Souvlaki, Giros, Suzuki, Cotelette en Tzatziki. Begeleid met rijst salade en friet zoals dat bij de meeste Griekse restaurants wordt geserveerd maar hier zat alles netjes in schaaltjes in niet zoals zo vaak op het bord gestapeld. Als dessert een bolletje noga ijs met crispy "engelenhaar" kadaïfi en vijgencompote. Goede prijs/kwaliteitsverhouding met een prettige service en vlotte bediening

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk, ook buiten, maar vriendelijk ontvangen. Het duurde nogal lang voordat ze de bestelling kwamen opnemen. Toen ik mijn soep op had, kwam dan weer meteen het hoofdgerecht. Daar had wel even een pauze tussen mogen zitten. De moussaka smaakte overigens voortreffelijk, maar de tomatensoep was van het simpelste soort. We vonden het personeel nogal chaotisch; twee keer liet men iets vallen waarvan een keer met grof geweld. Personeel lijkt wel gewoon overwegend autochtoon Grieks; samen met de Griekse muziek en het gezellige interieur in Griekse stijl heb je dus wel een echte Griekse beleving in dit restaurant.

Reizigers die Minos Pallas bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Minos Pallas geweest? Deel je ervaringen!