“Goed menu voor scherpe prijs”
Beoordeling van Minos Pallas

Minos Pallas
Reserveren met
Minos Pallas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 279 Restaurants in Tilburg
Keukens: Grieks
4 januari 2018 beoordeeld

Op een koude winteravond in december tijdens de Winterkermis is in Tilburg even binnengelopen zonder al te hoge verwachtingen.Ons oog viel op een keuzemenu, 3 gangen rond de €20.
Vooraf bestelde wij gebakken mosselen met knoflooksaus en een runderbouillon. Volop mosselen met een standaard maar smakelijk knoflooksausje. De bouillon was vers getrokken en krachtig van smaak. Beide namen we een combinatie grill vleesgerecht met Souvlaki, Giros, Suzuki, Cotelette en Tzatziki. Begeleid met rijst salade en friet zoals dat bij de meeste Griekse restaurants wordt geserveerd maar hier zat alles netjes in schaaltjes in niet zoals zo vaak op het bord gestapeld. Als dessert een bolletje noga ijs met crispy "engelenhaar" kadaïfi en vijgencompote. Goede prijs/kwaliteitsverhouding met een prettige service en vlotte bediening

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk, ook buiten, maar vriendelijk ontvangen. Het duurde nogal lang voordat ze de bestelling kwamen opnemen. Toen ik mijn soep op had, kwam dan weer meteen het hoofdgerecht. Daar had wel even een pauze tussen mogen zitten. De moussaka smaakte overigens voortreffelijk, maar de tomatensoep was van het simpelste soort. We vonden het personeel nogal chaotisch; twee keer liet men iets vallen waarvan een keer met grof geweld. Personeel lijkt wel gewoon overwegend autochtoon Grieks; samen met de Griekse muziek en het gezellige interieur in Griekse stijl heb je dus wel een echte Griekse beleving in dit restaurant.

29 mei 2017 beoordeeld

Mijn favoriete Grieks Restaurant in Tilburg.
Zoals gewoonlijk maaltijden, service en sfeer goed.

Daarom bezoeken wij dit restaurant regelmatig

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant, alleen veel achtergrond geluid. Het is gewoon lastig om een gesprek met elkaar te hebben.

3 mei 2017 beoordeeld

Wij komen hier al jaren en het eten is hier altijd goed. Vooral de tzaziki en de calamaria zijn om je vingers bij op te eten. De bediening is ook altijd heel vriendelijk. We komen hier en daar wel eens bij een andere Griek, maar deze blijft onze favoriet.

Reizigers die Minos Pallas bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Minos Pallas geweest? Deel je ervaringen!