“Vrolijke avond”

Stapperij de Korenbloem
Geclassificeerd als nr. 49 van 294 Restaurants in Tilburg
Keukens: Nederlands
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne avond op het terras met lekkere bieren, vrolijke sfeer, leuke bediening, en degelijk eten. We voelden ons als Belg helemaal thuis tussen de locals.

22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima zaak, lekker gegeten. Dan denken meer mensen want reserveren, ook doordeweeks, is nodig. Gratis parkeren achter de zaak.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een fijn restaurant/café,je kan hier uitgebreid eten of juist een hapje of een lekker getapt biertje drinken,fijne sfeer ook als je alleen bent,in de zomer is er een groot terras waar je lekker kan zitten,bonus dat je gratis kan parkeren achter de zaak.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er feest gehouden was erg gezellig goede sfeer fijne locatie het personeel was ook zeer vriendelijk en alles is mogelijk heerlijke hapjes een echte aanrader gewoon top

18 december 2017 beoordeeld

Prima plek. Lunch gegeten op het terras met zakenrelatie. Geen plantaardige gerechten op de kaart, maar fantastisch gegeten door overleg met personeel/kok. Gezellig terras, stads druk maar dorps gezellig.

Reizigers die Stapperij de Korenbloem bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Stapperij de Korenbloem geweest? Deel je ervaringen!