Vandaag geopend: Gesloten
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top

Top je kken er alles doen zonder er uit gezet te worden topzaak moeten we vaker na toe gaan echt ... meer lezen

Stefan V
Kinderfeest

Beoordeeld op 2 juli 2019
Gimena S
via mobiele applicatie
Lees alle 454 beoordelingen

Beoordeeld op 27 juli 2019

Altijd leuk om te karten natuurlijk, maar de manier waarop bepaalt wel hoe leuk. Het is vrijwel altijd (te) druk. Zat vandaag met 15 man op de baan, wat toch echt té druk is. De karts worden slecht onderhouden. In al die keren dat ik er ben geweest heb ik nog nooit een goede kart gehad. De ene keer staat het stuur scheef, de andere keer zit er een dode hoek in het stuur, dan remt hij weer niet goed en dan hapert het gas enorm. Dat laatste is het vervelendst en komt helaas ook het meest voor. Misschien is het een idee om mensen n.a.v. een heat te vragen of er iets mis was met de kart? Even samengevat: het zou fijner zijn om met maximaal 10 man op de baan te rijden, want met 15 is het gewoon een en al beuken.
Zorg er ook voor dat de karts beter onderhouden worden, want er is geen lol aan als je niet eens fatsoenlijk kan optrekken.

Datum van activiteit: juli 2019
Voltage T, Front Office Manager van De Voltage Indoor Entertainment Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beste,

We balen ervan dat jullie niet de ervaring hebben gehad die wij nastreven.
Wij kunnen maximaal 16 karters op de baan laten rijden, maar we zullen uw opmerking mee nemen in ons teamoverleg.

Onze karts volgen vanuit veiligheidswegen een vaste interval voor onderhoud en ook de prestaties worden tijdens dit onderhoud gecontroleerd. Ook komen karts direct de werkplaats binnen wanneer er afwijkingen of defecten zijn. Op deze manier proberen we een consistente kwaliteit aan te bieden.

We vinden het erg vervelend dat u hier al eerder last van heeft gehad.

Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen, voor een 2e kans, wellicht voor een van onze andere activiteiten, zoals lasergamen of een Escape room.

Beoordeeld op 21 juli 2019

Top je kken er alles doen zonder er uit gezet te worden topzaak moeten we vaker na toe gaan echt waar

Datum van activiteit: juli 2019
Voltage T, Manager van De Voltage Indoor Entertainment Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Beste Stefan,

Bedankt voor deze mooie score! Fijn om te horen dat jullie afgaand op uw beoordeling het goed naar jullie zin hebben gehad bij ons.

En inderdaad zolang iedereen zich gezellig gedraagt en aan de regels houdt mag en kan er veel bij ons!

Hopelijk zien we jullie snel weer bij De Voltage!

Beoordeeld op 21 juli 2019

Wapens voor de binnen variant paintball werken niet goed. Sommige karts werken niet goed gas blijft hangen. Tijdens 2e heat van baan gehaald want er was water op de baan. Dak lek? Botsautovoetbal ging niet door omdat botsautos kapot waren.

Beste Jacob,

We balen ervan dat jullie niet de ervaring hebben gehad die wij nastreven.

Wij zullen uw opmerking m.b.t het re-ballen meenemen in ons teamoverleg.
Wat betreft de karts, deze volgen vanuit veiligheidswegen een vaste interval voor onderhoud, ook komen de karts direct de werkplaats binnen wanneer er afwijkingen of defecten zijn. We vinden vervelend dat jullie dit verschil gehad hebben.

Vanwege het noodweer met de harde hagel hebben wij die dag inderdaad wat complicaties gehad. Wij hebben deze zo goed mogelijk voor jullie proberen op te lossen en jullie activiteit omgezet en ter compensatie hebben wij jullie consumptiemunten ter waarde van €80,- gegeven.

Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen voor een 2de kans.

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuke activiteiten voor jonge kinderen. Mijn categorie was ( 3 tot 7 jaar ) zij hebben zich allemaal kostenlijk vermaakt. En mijn zoon, die zijn kinderfeestje mocht vieren. Was helemaal content ! Dan is het sowieso al goudwaard. Ik beveel het zeker aan.
( bowlen, lasergame, spelen in speelhal, spiegeldoolhof, en de illusie-tunnel ) erg vet gedaan

Datum van activiteit: juni 2019
Voltage T, Manager van De Voltage Indoor Entertainment Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Beste Gimena,

Hartelijk bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze mooie recensie!

Wat ontzettend fijn om te horen dat het kinderfeest geslaagd was en de jarige helemaal content. Dat is natuurlijk waar wij het voor doen.

Bedankt voor de complimenten! En zien we jullie snel weer om te komen spelen bij Voltkids?

Beoordeeld op 26 juni 2019

Totaal niet klant vriendelijk.
Veelste lang gewacht bij kassa 15min
Waardoor onze tijd voor bowlen korter was.
2 banen gereserveerd kregen er nog maar 1 zonder overleg.
Daarna bij de bar je "briefje" inleveren voor het bowlen ook weer veelste lang moeten wachten.
Stond maar 1 persoon.
Daarna nog aan personeel gevraagd of we niet bij hun terecht kunnen maar moest echt bij die persoon even later lopen we met dat zelfde meisje mee.
Nooit meer bij jullie iets doen!
Slechte ervaring!!!!

Datum van activiteit: juni 2019
Voltage T, Manager van De Voltage Indoor Entertainment Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Beste Suus,

Wat jammer om te horen dat u het niet heeft ervaren zoals u verwacht had en wij nastreven.

Omdat er vooraf gaand vaak nog betaald of getekend moet worden voor onze voorwaarden, kan de wachttijd bij onze kassa iets langer zijn, vandaar dat wij standaard een halfuur aankomst tijd hanteren wij doen ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk te laten verlopen.

Wellicht krijgen we ooit nog een 2e kans van u. U bent in ieder geval van harte welkom.