Vandaag geopend: 13:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top

Top je kken er alles doen zonder er uit gezet te worden topzaak moeten we vaker na toe gaan echt ... meer lezen

Beoordeeld op 21 juli 2019
Stefan V
Kinderfeest

Leuke activiteiten voor jonge kinderen. Mijn categorie was ( 3 tot 7 jaar ) zij hebben zich ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juli 2019
Gimena S
via mobiele applicatie
Lees alle 455 beoordelingen

Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Als je met vrienden of familie een leuke activiteit wil gaan doen kun je zeker bij de Voltage terecht. Voor iedereen is er wel iets te doen wat bij je interesses past!

Datum van activiteit: oktober 2018
Voltage T, Front Office Manager van De Voltage Indoor Entertainment Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2018

Beste Daphne V, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen dat wij jullie nog een volgende keer mogen ontvangen bij De Voltage! Met vriendelijke groet, Team de Voltage

Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Gebowld en daarna gekart voor € 18.50 p.p. Goed personeel, mooie locatie.
Bij een van ons was de tijd bij het karten niet geklokt, en daar werd meteen een tegoedbon voor een keer gratis karten uitgedeeld: dat is pas service!
Iedereen was zeer tevreden, aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2018

Beste Vinvlugt, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen dat wij jullie nog een volgende keer mogen ontvangen bij De Voltage! Met vriendelijke groet, Team de Voltage

Beoordeeld op 20 oktober 2018

Toffe locatie, wij hebben eentoffe middag gehad met een groep van 8 personen. Deden oa escape room the kitchen, arrow shooting en farmers fight. Gezellige middag gehad

Datum van activiteit: oktober 2018

Beste NVH1981, Bedankt voor de beoordeling! Wij hopen dat wij jullie nog een volgende keer mogen ontvangen bij De Voltage! Met vriendelijke groet, Team de Voltage

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Leuk en gezellig gebowld. Alleen jammer dat ze geen lift hebben voor mindervalide en mensen die slecht ter been zijn,maar wel invalideparkeerplaatsen hebben.
Service was goed, alleen weer jammer van de muziek 2 uur dezelfde muziek gehoord....

Datum van activiteit: oktober 2018

Beste Jolanda B, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling achter te laten. Wij zullen uw opmerkingen meenemen in onze volgende teamvergadering! ,Met vriendelijke groet, Team De Voltage

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor een uur gereserveerd en een half uur bowlingtijd gekregen. Ook nog grof te woord gestaan, jammer Voltage

Datum van activiteit: oktober 2018
Voltage T, Front Office Manager van De Voltage Indoor Entertainment Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Beste Danielle,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ongenoegen te uiten. Wij ontvangen doorgaans weinig tot geen opmerkingen over onze diensten, daarom nemen wij uw beoordeling ook uiterst serieus.
Uw opmerking zal doorgezet worden, en meegenomen worden in het volgende teamoverleg.

Wij hopen u een volgende keer te mogen ontvangen bij de Voltage om te laten zien dat het ook anders kan!

Team de Voltage