“Avondje eten”

Kimchi Boulevard
Geclassificeerd als nr. 24 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi, Aziatisch
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om een avondje door te brengen zeker als je van scherp eten houd voor iedereen iets Wils vis vlees daar bij een warme sake.

Datum van bezoek: november 2017

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is bij Kimchi een stuk gezelliger als bij Asianboulevard.
Het was voor ons de eerste keer dus de bediening legde ons vriendelijk uit hoe het werkte. Je mag 6 rondes bestellen en per keer 3 gerechten pp. Dat haal je nooit.

Het eten is heerlijk. Je hebt veel keus uit vlees en visgerechten die je zelf op de grill kan leggen, heel veel lekkere bijgerechten en volop keus uit gerechtjes die al in de keuken zijn klaar gemaakt.
Zoals verschillende soepen, salades, rijst en noodle gerechten, kipspiesjes, vis- vleesgerechten etc...
Er zit overal veel smaak aan, alles is lekker gekruid.
Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit!
Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2018
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste kennismaking met de Koreaanse keuken middels een 5 gangen menu. Het was geweldig! De ontvangst en vriendelijke service maakten alles compleet. Dat ze eigenlijk een all you can eat concept hebben en er dus meteen aan een vreetschuur wordt gedacht is volstrekt niet juist. Wij hebben genoten vanaf de bijgerechtjes, soep, spiesjes en tafelgrill naar het aparte bolletje ijs aan het eind. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017
6 oktober 2017 beoordeeld

Informatie gekregen van een vriendelijke dame over de 5 gangen, die we reserveerden via Social Deal. Koreaanse salade matig, je moet het leren eten..Soep heel lekker; keuze uit spiesjes, lekker mals, schotel met diverse soorten vlees, kip, garnalen, zelf garen op verwarmde plaat, met 2 sausjes. Slablaadjes erbij. Groene thee- ijs, heel apart, wel lekker. Open en licht, modern restaurant, jammer van kunststof planten bij de bar en buiten voor het raam. Er is wel geprobeerd voor sfeer te brengen. Ik was er rond 17.00 uur, was nog licht. Wel gezellig om even eruit te zijn. In de avond gaan er lichtjes aan in de bloesemboompjes voor het raam, misschien dan wat sfeervoller.

Datum van bezoek: september 2017
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een van de beste sushi van Tilburg! Ondanks dat het Vip-avond was, snel en goede sushi! Je hoeft niet te reserveren maar op de vip wel makkelijk.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Kimchi Boulevard bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Kimchi Boulevard geweest? Deel je ervaringen!