“Kimchi Koreaanse BBQ”

Asian Boulevard
Geclassificeerd als nr. 32 van 285 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi, Aziatisch
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is bij Kimchi een stuk gezelliger als bij Asianboulevard.
Het was voor ons de eerste keer dus de bediening legde ons vriendelijk uit hoe het werkte. Je mag 6 rondes bestellen en per keer 3 gerechten pp. Dat haal je nooit.

Het eten is heerlijk. Je hebt veel keus uit vlees en visgerechten die je zelf op de grill kan leggen, heel veel lekkere bijgerechten en volop keus uit gerechtjes die al in de keuken zijn klaar gemaakt.
Zoals verschillende soepen, salades, rijst en noodle gerechten, kipspiesjes, vis- vleesgerechten etc...
Er zit overal veel smaak aan, alles is lekker gekruid.
Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit!
Wij komen zeker terug.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste kennismaking met de Koreaanse keuken middels een 5 gangen menu. Het was geweldig! De ontvangst en vriendelijke service maakten alles compleet. Dat ze eigenlijk een all you can eat concept hebben en er dus meteen aan een vreetschuur wordt gedacht is volstrekt niet juist. Wij hebben genoten vanaf de bijgerechtjes, soep, spiesjes en tafelgrill naar het aparte bolletje ijs aan het eind. Een echte aanrader.

6 oktober 2017 beoordeeld

Informatie gekregen van een vriendelijke dame over de 5 gangen, die we reserveerden via Social Deal. Koreaanse salade matig, je moet het leren eten..Soep heel lekker; keuze uit spiesjes, lekker mals, schotel met diverse soorten vlees, kip, garnalen, zelf garen op verwarmde plaat, met 2 sausjes. Slablaadjes erbij. Groene thee- ijs, heel apart, wel lekker. Open en licht, modern restaurant, jammer van kunststof planten bij de bar en buiten voor het raam. Er is wel geprobeerd voor sfeer te brengen. Ik was er rond 17.00 uur, was nog licht. Wel gezellig om even eruit te zijn. In de avond gaan er lichtjes aan in de bloesemboompjes voor het raam, misschien dan wat sfeervoller.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een van de beste sushi van Tilburg! Ondanks dat het Vip-avond was, snel en goede sushi! Je hoeft niet te reserveren maar op de vip wel makkelijk.

14 september 2017 beoordeeld

Via Social deal een 5 gangen menu genuttigd voor slechts 15 euro bij Kimchi. Ik was nog niet bekend met de Koreaanse keuken dus wist niet wat te verwachten, maar ik was super blij verrast!
Als 1e gang kregen wij kleine bakje met typisch Koreaanse bijgerechten zoals kool, komkommer en aardappelsalade. Super lekker en echt een opwarmer voor je pallet.
Als 2e gang een super lekker zoete tomatensoep zoals je van een Aziatisch restaurant mag verwachten. De 3e gang waren spiesjes van Kip en Lam die lekker gekruid waren met onderandere Komijn. Heel lekker.
Toen kwam de 4e gang, WAUW!! Op een bakplaat in de tafel konden we zelf ons vlees garen. Kip, bief, speklapjes en garnalen. Allemaal super lekker gemarineerd. Dit kon je dan in een blad sla doen met keuze uit 2 sausjes en er zat nasi bij. Vooral de knoflooksaus was waanzinnig lekker. Als laatste gang kon je kiezen uit verschillende smaken ijs of een gebakje. Ik bestelde het groene thee ijs wat ik normaal gesproken lekker vindt, maar deze viel een beetje tegen. Het was niet bevroren genoeg en miste ook wat frisheid.
Dit was het enige wat tegenviel, want we hebben super gegeten!

Reizigers die Asian Boulevard bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Asian Boulevard geweest? Deel je ervaringen!