“Topvlees eten in hartje van Tilburg”
Beoordeling van Rodeo Tilburg

Rodeo Tilburg
Geclassificeerd als nr. 10 van 286 Restaurants in Tilburg
Beschrijving: Grill Restaurant
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je ongedwongen lekker vlees wil eten dan is Rodeo een prima optie. Vlees is super mals en perfect gebakken. Sfeer is ongedwongen en qua stijl beetje bistro / country sfeer. Side dishes waren ook van goede kwaliteit.

25 februari 2018 beoordeeld

Gereserveerd om 18.00 uur. Om 18.03 aan tafel omdat de ober de reserveringsnaam blijkbaar niet kon vinden. Rond 19.30 uur voor en hoofdgerecht op maar ipv de dessertkaart kwam de ober om 20.05 zeggen dat we moesten gaan. Tafel was om 20.00 uur nogmaals gereserveerd. Zou bij de reservering verteld zijn....NIET dus. Ober bleef volhouden van wel. Is natuurlijk zijn woord tegen dat van ons. Toen wij zeiden dat ze dan wel wat sneller met het eten hadden kunnen zijn, zodat we ook een dessert hadden kunnen nemen, zei hij....had wel gekunnen als jullie maar op tijd waren geweest !!!!! Dat was voor ons de druppel en zijn we gegaan. Dus ons uitmaken voor leugenaars, hij bleef nl volhouden dat het gemeld was, en dan ook nog zeggen dat we te laat waren...(3 min) dat was echt het toppunt. Slechte zaak !!!

25 januari 2018 beoordeeld

ook hier zeer lekker gegeten, bediening was prettig, heet was druk op zaterdagavond maar niet storend

22 januari 2018 beoordeeld

Druk restaurant in centrum volle bak op Vrijdag redelijk jong publiek hoofd gerechten goed veel runds goed gebakken iets te duur

15 januari 2018 beoordeeld

Ga regelmatig bij Rodeo eten, ze hebben by far de beste steaks uit Tilburg en omstreken. Reserveren is wel aan te raden, zeker in het weekend.

Reizigers die Rodeo Tilburg bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Rodeo Tilburg geweest? Deel je ervaringen!