“lekker en genoeg”

Rodeo Tilburg
Geclassificeerd als nr. 10 van 278 Restaurants in Tilburg
Beschrijving: Grill Restaurant
25 januari 2018 beoordeeld

ook hier zeer lekker gegeten, bediening was prettig, heet was druk op zaterdagavond maar niet storend

22 januari 2018 beoordeeld

Druk restaurant in centrum volle bak op Vrijdag redelijk jong publiek hoofd gerechten goed veel runds goed gebakken iets te duur

15 januari 2018 beoordeeld

Ga regelmatig bij Rodeo eten, ze hebben by far de beste steaks uit Tilburg en omstreken. Reserveren is wel aan te raden, zeker in het weekend.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk half jaar ga ik met drie vrienden op pad, dit jaar voor het eten in Rodeo terecht gekomen. Heerlijk gegeten, lekkere steaks, erg mals, ik citeer ‘alsof een engeltje over je tong plast’. Gezellig voor met vrienden, stelletjes of grotere groep. Op tijd reserveren voor in het weekeinde!

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op doorreis een snelle hap gedaan. Twee steaks met friet. Prima vlees en aardige en nette bediening. Restaurant ziet er grappig uit, lijkt op een aangekleed café. We zaten hoog, op barkrukken. Geen probleem. Prijs kwaliteit is prima. Geen hoogstaande culinaire gerechten. Gewoon steak met friet en mayo.

Reizigers die Rodeo Tilburg bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Rodeo Tilburg geweest? Deel je ervaringen!