“Prima restaurant met een geweldig terras in de zomer”
Beoordeling van L' Orangerie

L' Orangerie
Geclassificeerd als nr. 24 van 280 Restaurants in Tilburg
Keukens: Frans
31 januari 2018 beoordeeld

We hebben hier gisteravond met een “Social Deal” gegeten, een 4 gangen menu. Keuze per gang uit 4-5 gerechten, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is er gezellig zitten met een ongedwongen sfeer. Prima avond gehad, dank daarvoor. Ik kom nog een paar keer terug.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen voor een 4-gangendiner. Werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Na het aperitief kregen we de eerste gang, gewoon een lekker en fris voorgerecht. Geen slecht begin. Echter de soep die volgde was flauw en weinig smaakvol. Opvallend was dat de bediening zeer wisselend was, een van de dames was waarschijnlijk verkouden. Ze hoestte regelmatig, erg storend. De volgende gang was het hoofdgerecht. Tot dat moment was nog steeds niet gevraagd of we iets anders (wijn) wilde drinken. Dan maar zelf voorstellen. We vroegen om een wijn die goed paste bij de hazenpeper. Helaas, wat we kregen viel tegen. De hazenpeper was daarnaast gewoon zoet en niet heet. Het nagerecht was redelijk. Al met al viel het tegen. Nog een klein dingetje; in het toilet was het erg koud.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met een “Social Deal” gegeten. Daarvoor krijg je een 4 gangen menu. Geen kleine porties, maar gewone. Keuze van het menu is ruim voldoende. Perfect klaar gemaakt en geserveerd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is er gezellig zitten met een ongedwongen sfeer. Je kunt er lekker lang tafelen en zo samen van een heerlijk diner genieten. Super!

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vriendinnen heerlijk gegeten! Super service. Al willen ze soms vergeten om te vragen of je nog iets wilt drinken. 1ste fles water is netjes van het huis.

11 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Laatste avond van een weekendje uit. Online gereserveerd. Ontvangst was zeer hartelijk en beleefd. Wij gingen voor het 4 gangen diner. Als starter kregen wij een muze van gevogelte, heerlijk zacht van smaak. Daarna een extraatje besteld, iberico ham om herinneringen op te halen, heerlijk. Verder gegaan met de bekende carpaccio, rucola, kaassnippers en mangosausje. Vervolgens een gambasalade verrassend en met passie bereidt. Gekeken hoe men het er vanaf bracht bij het tegelijktijdig uitserveren een kogelbiefstuk medium en well done. Heerlijk bruin aan de buitenzijde en rose aan de binnenzijde of well gegaard en voorgesneden op uiteraard warme borden. Beetje saai misschien maar puur voor het testje. Hier is service wat het zou moeten zijn in ieder restaurant, vriendelijk maar niet overdreven en humor wanneer dit kan, op tijd uitserveren, creatief in de bedrijfsvoering om het restaurant een gezellige bezetting met gasten te geven, eenvoudig te reserveren evt. online, aandacht voor de klant, keurig netjes en er is te merken dat het hier voor de werknemer ook prettig werken is door het enthousiasme wat het team (incl. de eigenaar) uitstraalt. Complimenten voor de werkgever die dit team heeft samengesteld. Decor: ambiance prima, met smaak aangekleed, functioneel, oog voor detail, hygiënisch, met de nodige flair van een fransman die zelfs bedrijfs info deelt. Hier kom ik graag nog eens terug. Verdiende pluim van een kritische levensgenieter.
Goed bewaarde gerechten in een keurig restaurant dus, beschermd tegen ons gure klimaat.
Tips voor de eigenaar:
- verreken de prijs 2,50 van de extra's van de gerechten aangeduid met ster gewoon in de prijs van het gerecht, zo voorkom je verrassingen op de rekening.
- mocht er tijd, ruimte en geld zijn, verbouw dan de sanitaire ruimte en vergroot deze. Capriolen uithalen om het toilet te bezoeken zorgen voor een onaangename verrassing, daar de deur de toiletbril beschadigd en zeer weinig ruimte over laat om te manoeuvreren.

Reizigers die L' Orangerie bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In L' Orangerie geweest? Deel je ervaringen!