“Een verwen etentje”

L' Orangerie
Geclassificeerd als nr. 23 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Frans
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben onlangs met vrienden viergangenmenu gegeten bij L'Orangerie. Na een heerlijke amuse vooraf genoten van tonijn als voorgerecht, prachtig opgemaakt en nog lekkerder van smaak. Vrienden hadden forel vooraf, even lekker. Als tussengerecht coquilles, verrukkelijk. Als hoofdgerecht hadden we eendenborst, gelukkig niet te vet en heel mals. Als toetje kon je uit diverse ijsspecialiteiten kiezen of een creme brulee. Ik had de creme brulee, die helaas niet warm werd geserveerd, maar toch lekker was. Zoals we daar al meer hebben ervaren was de bediening vriendelijk en de ambiance goed. Voor een avond uiteten is dit beslisit een aanrader!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij L'orangerie is het altijd goed. Gezellig, wel beetje oubollig interieur, maar altijd perfect eten. Vriendelijk en attente bediening en midden in het gezellige uitgaanscentrum van Tilburg.

26 juli 2017 beoordeeld

Deze keer een beperkte kaart in verband met de Kermis. Toch is hier a la carte eten ook nog mogelijk. Een hele prestatie met deze drukte. Ondanks alle drukte kregen we een mooi en goed menu dat we zelf hadden uitgekozen voorgeschoteld. Chapeau !!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en ontzettend lekker! Sympathieke eigenaar en fantastisch personeel.
We hebben ontzettend lekker gegeten en gedronken.

Bedank Peter En Desire... P
28 juni 2017 beoordeeld

Bij L'orangerie hebben wij heerlijk gegeten. Verse, smaakvolle gerechten met heerlijke wijnen. De passie straalt van het bord. De bediening was ook prima! Zeker de moeite waard.

Reizigers die L' Orangerie bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In L' Orangerie geweest? Deel je ervaringen!