“Beste all you can eat sushi!”
Beoordeling van Sushi Koi

Sushi Koi
Reserveren met
Sushi Koi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer uitgebreid menu, uitstekende prijs/kwaliteit en vriendelijk personeel. Serveer tijd is snel. Ik woon in belgie en ga hiervoor speciaal naar tilburg.

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren, en ben zelf geen sushi fan maar kan prima eten van alle overige zaken op de Diner kaart ( overdag de lunch kaart daar zou ik minder mee kunnen qua keuzes) maar het eten smaakt vers komt op de juiste remperatuur aan tafel... de andere gasten aan mijn tafel zijn van mening dat de suhi ook goed smaakt en is bereid.

Eten kost €25,50/27,50 qua diner en drankarrangement is €10,- pp

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi is heel lekker en je krijgt ook gegrild vlees op een hete plaat. Als je goede sushi wilt eten ga dan hierheen! Wel is de soep af te raden, deze was smaakloos.
Enige wat ik echt jammer vind is dat de tafels zo dicht tegen elkaar aan zitten waardoor je echt op elkaar zit en met andere gesprekken kan meeluisteren. Ook voelt het een beetje als een lopende band. Dat is echt jammer. Voor de rest is het eten en personeel top.

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier met ons gezin gegeten. Het eten was prima, zag er goed uit en was smaakvol! De bediening hier in tegen was slecht. Het eten werd letterlijk “neer gesmeten”. Kon ook geen vriendelijk woord vanaf! 1 van onze dochters was jarig. Vroegen om een feestelijk desert. Jawel ook die werd letterlijk ook neergesmeten met een 3/4 afgebrand sterretje. Men had nog niet het fatsoen om onze dochter te feliciteren!!!!

17 september 2018 beoordeeld

Makkelijk te vinden en met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Minimalistisch maar smaakvol ingericht. Wij waren er voor de lunch. (14,50 of 18,50) Wij hebben de grote lunch gekozen.Je kan binnen 2 en een half uur onbeperkt bestellen, tot maximaal 5 gerechten per keer. Het eten is duidelijk vers en eigenlijk smaakt alles goed. De bediening is efficient, ik zou het niet echt vriendelijk noemen. Maar alles bij elkaar een prima restaurant waar ik graag nog een keer naar toe ga.

Reizigers die Sushi Koi bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Sushi Koi geweest? Deel je ervaringen!