“Redelijk goed”
Beoordeling van Sushi Koi

Sushi Koi
Reserveren met
Sushi Koi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten voor de prijs bij Koi. De service is vrij mager. Weinig interesse inif het gesmaakt heeft of vragen of men nog wat wil drinken. De sushi was prima. De gefrituurde gerechten waren echt iets te vet.

12 januari 2018 beoordeeld

Niet goed, niet slecht.. Fijne locatie, vooral leuk als je bij het raam zit. Prima om even snel en makkelijk een sushi weg te happen, prima restaurant. De sushi's hebben een mooi formaat..

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste sushi van Tilburg en onze vaste stek voor verse sushi! Personeel is vriendelijk en snel en het eten is super!

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit, snelle service, lekker eten voor een goede prijs. Je besteld nog wel ouderwets met een papiertje, hierdoor kan het soms iets langer duren. Maar dit is zeker niet hinderlijk.

Hygiëne is goed, als je langs de koks loopt ziet het er keurig uit. Toiletten zijn schoon.

Datum van bezoek: augustus 2017
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote zaak die stampvol zat op vrijdagavond. Typische all you can eat Japanse keuken. Kwalitatief goed, maar niet origineel. Gezien de schappelijke prijs vond ik het ok. Maar ik betaal toch liever wat meer als ik daar in de plaats originelere sushirollen voor kan bestellen. Ze vroegen 26euro per persoon om 2,5u te eten. Als je echt wil schransen, ga je dat hier zeker kunnen. Want de bediening is razend snel. Maar nogmaals dit soort formules doe ik persoonlijk liever niet.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Sushi Koi bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Sushi Koi geweest? Deel je ervaringen!