“Goed voor een all you can eat”
Beoordeling van Sushi Koi

Sushi Koi
Reserveren met
Sushi Koi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi
9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit, snelle service, lekker eten voor een goede prijs. Je besteld nog wel ouderwets met een papiertje, hierdoor kan het soms iets langer duren. Maar dit is zeker niet hinderlijk.

Hygiëne is goed, als je langs de koks loopt ziet het er keurig uit. Toiletten zijn schoon.

Datum van bezoek: augustus 2017

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote zaak die stampvol zat op vrijdagavond. Typische all you can eat Japanse keuken. Kwalitatief goed, maar niet origineel. Gezien de schappelijke prijs vond ik het ok. Maar ik betaal toch liever wat meer als ik daar in de plaats originelere sushirollen voor kan bestellen. Ze vroegen 26euro per persoon om 2,5u te eten. Als je echt wil schransen, ga je dat hier zeker kunnen. Want de bediening is razend snel. Maar nogmaals dit soort formules doe ik persoonlijk liever niet.

Datum van bezoek: november 2017
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras gezeten. De sushi was heerlijk. De bediening correct. De sfeer op het terras zonnig en gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2017
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere sushi en andere hapjes. Ook wat leuke gerechtjes die je bij andere sushi restaurants niet hebt. Wij hebben zitten smullen hier!

Datum van bezoek: oktober 2017
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De restaurant is gelegen in het centrum van Tilburg. Parkeren is heel makkelijk in de nabij gelegen parkeer garage. Bediening en het eten is perfect en zeker de prijs waard. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Sushi Koi bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Sushi Koi geweest? Deel je ervaringen!