eDreams
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
HurbUS$ 99
Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

2 nachten hier geslapen en erg tevreden. Goede bedden, fijne badkamer, heerlijk de airco tijdens de temperaturen van 32+. Gratis drankje gekregen, water en koffie op de kamer, evenals koelkastje met vriesgedeelte.
Het ontbijt was prima geregeld, al houden gasten zich niet allemaal aan de 1.5 meter. Naar keuze bakken ze een ei voor je en brengen die naar je tafel.
Ik mag geen gluten, vooraf aangegeven, en daar was rekening mee gehouden.
Het is zo’n 19 minuten lopen naar de stad, dat is goed te doen.
Het enige jammere is dat er geen oplaadpunt voor elektrische auto’s is.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Niks op aan te merken super vriendelijk personeel top ontbijt heerlijke bedden en fijne douche in een woord top kom graag nog eens weer.
Locatie was een beetje moeilijk de parkeerplaats te vinden, maar uiteindelijk kwam alles weef goed.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 juli 2020

prima overnachting gehad in Bastion Hotel Tilburg. Bij de receptie vriendelijk geholpen met het inchecken. ook het uitchecken ging vlot en prima. het ontbijt was ondanks deze tijden goed voor elkaar. veel keus en allemaal vers.

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2020

Leuk goed verzorgd hotel, goede bedden en vriendelijk enthousiast personeel. Ban en Made zijn toppers.komen graag terug.een klein minpuntje gekookt eitje bij de spinazie schijnt nogal moeilijk te zijn.bij het vragen om een eitje beslist de gastheer zelf dat het geen optie is omdat het te lang duurt.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

In verband met een 3 daagse cursus op de universiteit in Tilburg besloten om 1 nachtje in dit hotel te verblijven. Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt, daar kan ik dus geen oordeel over geven.

Parkeren is gratis en voldoende plek, de ontvangst was gastvrij en efficiënt. De kamer schoon, zeer ruim en een fijn dik kussen.

De badkamer had een raar onbestendig geurtje mag zag er visueel verder wel prima uit. Voor een zakelijke overnachting een aan te raden hotel.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken