Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 87
Hotels.comUS$ 87
PricelineUS$ 87
TravelocityUS$ 87
Orbitz.comUS$ 87
FindHotelUS$ 87
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

In verband met een 3 daagse cursus op de universiteit in Tilburg besloten om 1 nachtje in dit hotel te verblijven. Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt, daar kan ik dus geen oordeel over geven.

Parkeren is gratis en voldoende plek, de ontvangst was gastvrij en efficiënt. De kamer schoon, zeer ruim en een fijn dik kussen.

De badkamer had een raar onbestendig geurtje mag zag er visueel verder wel prima uit. Voor een zakelijke overnachting een aan te raden hotel.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 februari 2020

Mooie en schone hotel kamer gehad tijdens carnaval !
Badkamer om je ogen bij uit te kijken.
Bedden sliepen goed.
Helaas geen waterkoker en bij de receptie geven ze geen paracetamol mee.
Verder vriendelijk personeel.
Televisie was goed te gebruiken, kwa zenders standaard.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020

De look van het Hotel heeft een goede uitstraling en de kamers waren keurig schoon en modern. De badkamer was meer dan bovengemiddeld dan wat je gewend ben. Ontbijt was simpel maar toch goed genoeg. Niet overdreven veel keus maar je komt niets te kort. Vriendelijke frontoffice.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 januari 2020

*Vriendelijk behulpzaam personeel met rustige uitstraling!
*Het hotel zag er netjes en verzorgt uit.
*Heerlijk gegeten, en genoeg keuze voor in een hotel-restaurant
*Fijne schone kamer met goede bedden!

Kamertip: *De stoelen in de kamers zouden wel viltdoppen mogen krijgen onder de poten
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Hotel geboekt om concert in de 013 te bezoeken. Goede locatie en parkeerplaatsen genoeg bij hotel.
Kamers zijn ruim, comfortabel en goede badkamer.
Restaurant in hotel en vriendelijk personeel.
We hebben een aangenaam verblijf gehad.

Datum van verblijf: oktober 2019