Bastion Hotel Tilburg
ibis Tilburg(Tilburg)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 77 per nacht.

Mercure Hotel Tilburg Centrum(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Priceline
  • Restaurant
bnb013(Tilburg)
26 februari 2018 beoordeeld

Prima hotel boven onze verwachting. Vriendelijk personeel, dames achter de balie waren erg behulpzaam, ook bij het verzoek om een rustige kamer te krijgen. Het ontbijtje was ook voldoende en goed. We zullen er zeker vaker boeken mochten we weer die kant op gaan.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2018

Beste Familie Praag,

Leuk om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Bastion Hotel Tilburg. Wij zien u graag nog eens terug bij één van onze Bastion Hotels.

21 januari 2018 beoordeeld

Luxe uitstraling en een heerlijk ontbijt! Het was maar voor 1 nacht maar zou hier zeker nog eens terug gaan ondanks dat dit net wat duurder is dan de hotels waar ik normaal zou overnachten ivm werk. Dus zeker een aanrader !

Kamertip: Ruime kamer
  • Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooi review. Super om te horen dat uw heel genoten van uw verblijf! Wij kijken er naar uit om u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

21 december 2017 beoordeeld

Goed hotel, met heel vriendelijk personeel. De ramen kunnen in principe niet open (slot) maar als je het vraagt komt er iemand langs om de sloten open te doen
Heerlijke bedden een mooie badkamer.
Diner is prima. Best uitgebreide kaart en goed betaalbaar. Ontbijt niet zo heel gesorteerd maar voor ieder wat wils.
Al met al, prijs-technisch een hele goede keuze.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Super om te zien dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij hopen u nog eens terug te zien in een van onze Bastion Hotels.

Met vriendelijke groet.

19 december 2017 beoordeeld

Bij aankomst trof ik niemand aan de balie. Ook geen mogelijkheid om mij aan te melden. Wel diverse camera's boven de receptie, maar geen actie. Dit heeft ongeveer 5 minuten geduurd.
Later op de avond bij het afrekenen van het drankje wederom geen personeel te zien. Na geduldig wachten kwam de medewerker wel tevoorschijn.
Verder is het hotel schoon, gunstig gelegen met goede kamers (bed, sanitair en hygiënisch).

Kamertip: Ik preveer liever een kamer zonder airco in Nederland en dan is een kamer die niet op een doorgaande weg ligt wel aanbevelingswaardig. Dus in mijn geval was dat de oneven zijde.
  • Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te zien dat uw verblijf over het algemeen naar wens is geweest. Het spijt ons dat u niet direct werd opgemerkt. Wij zullen dit bespreken met onze hotelmanager en een oplossing hiervoor bedenken. Wij hopen u nog eens terug te zien bij Bastion Hotels.

15 december 2017 beoordeeld

Prettige ontvangst en vriendelijke mensen aan de receptie. Het hotel zat redelijkvol, wat volgens mij een goed teken is. De kamer heeten luxe uitstraling en alle comfort is aanwezig. Een nette badkamer en alles was schoon. De temperatuur in de kamer en badkamer had wat hoger gemogen, dit kon ik niet regelen met de aanwezige thermostaat. De douchestraal was niet erg sterk, er had wat meer water uit mogen komen.
Het restaurant beneden is sober ingericht, maar heeft verder alle faciliteiten. Twee zithoeken en een gashaard, poolruimte/rookruimte, bar en een fitnessruimte zijn aanwezig. Het eten was prima en de keuze meer als voldoende.
Het bed is prima en en niet te zacht, ik heb goed geslapen. Het ontbijt was prima gesorteerd en er diverse soorten brood en beleg van zoet tot hartig. Vruchten sappen, melk thee koffie, kortom alles om de dag goed te beginnen.

Ik heb eerdere Bastion vestigingen bezocht met mindere ervaringen, dit hotel heeft mij positief verrast!
Dus zoek je een gewoon goede overnachting voor een schappelijke prijs? Ga gerust hierheen!

Kamertip: De douche mag wat royaler afgesteld worden, verder is alles top!
  • Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

Beste Peter, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Wat super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Bastion Hotel Tilburg! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen in één van onze Bastion Hotels. Met vriendelijke groet,