19 december 2017 beoordeeld

Bij aankomst trof ik niemand aan de balie. Ook geen mogelijkheid om mij aan te melden. Wel diverse camera's boven de receptie, maar geen actie. Dit heeft ongeveer 5 minuten geduurd.
Later op de avond bij het afrekenen van het drankje wederom geen personeel te zien. Na geduldig wachten kwam de medewerker wel tevoorschijn.
Verder is het hotel schoon, gunstig gelegen met goede kamers (bed, sanitair en hygiënisch).

Kamertip: Ik preveer liever een kamer zonder airco in Nederland en dan is een kamer die niet op een doorgaande weg ligt wel aanbevelingswaardig. Dus in mijn geval was dat de oneven zijde.
  • Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te zien dat uw verblijf over het algemeen naar wens is geweest. Het spijt ons dat u niet direct werd opgemerkt. Wij zullen dit bespreken met onze hotelmanager en een oplossing hiervoor bedenken. Wij hopen u nog eens terug te zien bij Bastion Hotels.

15 december 2017 beoordeeld

Prettige ontvangst en vriendelijke mensen aan de receptie. Het hotel zat redelijkvol, wat volgens mij een goed teken is. De kamer heeten luxe uitstraling en alle comfort is aanwezig. Een nette badkamer en alles was schoon. De temperatuur in de kamer en badkamer had wat hoger gemogen, dit kon ik niet regelen met de aanwezige thermostaat. De douchestraal was niet erg sterk, er had wat meer water uit mogen komen.
Het restaurant beneden is sober ingericht, maar heeft verder alle faciliteiten. Twee zithoeken en een gashaard, poolruimte/rookruimte, bar en een fitnessruimte zijn aanwezig. Het eten was prima en de keuze meer als voldoende.
Het bed is prima en en niet te zacht, ik heb goed geslapen. Het ontbijt was prima gesorteerd en er diverse soorten brood en beleg van zoet tot hartig. Vruchten sappen, melk thee koffie, kortom alles om de dag goed te beginnen.

Ik heb eerdere Bastion vestigingen bezocht met mindere ervaringen, dit hotel heeft mij positief verrast!
Dus zoek je een gewoon goede overnachting voor een schappelijke prijs? Ga gerust hierheen!

Kamertip: De douche mag wat royaler afgesteld worden, verder is alles top!
  • Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

Beste Peter, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Wat super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Bastion Hotel Tilburg! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen in één van onze Bastion Hotels. Met vriendelijke groet,
Team E-Commerce

3 december 2017 beoordeeld

Pluspunten: vrij nieuw en goed hotel, schoon,goede bedden & vriendelijk personeel.
Vlakbij centrum, met auto 5 min. lopend 20 min.
Ondanks dat het aan de ringweg ligt is het in de kamer rustig.
Minpunten:aparte bedden & ontbijt staat al om 5 uur klaar.
Gehorig kamers,we konden de gasten in de kamer boven horen, vooral door de laminaatvloer.
Bij ontruiming gaat er best wat mis..geen duidelijke instructies, geen BHV-er voor ontruiming & de brandmelding/ontruiming werd alleen in t Nederlands aangegeven op de intercom vd kamer. (Engels is ook handig)
Handig als personeel even getraind worden voor een ontruiming!(deze hadden wij nl in de nacht van 2 op 3 december 2017/kamer 623)

Kamertip: Kamers zijn best gehorig en de aparte bedden als stel is niet handig.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij zijn erg blij met uw feedback. Dit biedt ons de mogelijkheid om te verbeteren in service en kwaliteit. We gaan er mee aan de slag! Wij hopen u nog eens terug te zien in een van onze Bastion Hotels.

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een B&B geboekt, maar overboeking, dus uitgeweken naar dit hotel iets uit het centrum, niet lang geleden gerenoveerd, prima hotel, vriendelijke mensen, fijn ontbijt, gewoon prima en 15 minuten lopen naar centrum Tilburg.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u een prettig verblijf heeft ervaren in ons hotel. Wij hopen u nog eens terug te zien in een van onze hotel.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de eerste keer overnacht in dit hotel. Dat zegt eigenlijk genoeg.
Prima ruime kamer, badkamer zou een regendouche mogen hebben.
Ontbijt is beperkt maar voldoende.
Een eiergerecht wordt vers gemaakt op verzoek en naar de tafel gebracht.
Snelle in en uitcheck.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Bedankt voor uw bericht en beoordeling! leuk om te horen dat u weer erg tevreden bent over uw verblijf bij Bastion Hotel Tilburg. Wij zien er naar uit om u weer terug te zien in ons hotel. Tot dan!