“Hier komen we graag!”

Keukens: Afghaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzonder adres. Beetje afgelegen. Geweldige Afghaanse keuken. Aangename bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben we heerlijk gegeten bij Sarban met een groep huisgenoten. We kozen ervoor het verrassingsmenu te nemen (een verzameling van zo'n 70 a 80% van de kaart). Hoewel we door allergieën van enkele leden van ons gezelschap wat huiverig waren die te nemen, werd ons verzekerd door de chef die persoonlijk aan tafel kwam dat dit geen enkel probleem was. Gerechten werden speciaal aangepast of ik verschillende varianten gebracht zodat degene met de allergie toch alles konden proeven. De bijzonder aardige chef kwam bij elke gang zelf de gerechten brengen en voorzag deze van uitleg.

Deze gerechten waren vrijwel zonder uitzondering fantastisch. We hebben heerlijk gegeten en waren aan het einde zo voldaan dat we geen gebruik meer konden maken van de optie om gerechten die je lekker vond gratis bij te bestellen. Je zult zeker niet met honger naar huis gaan.

Prijzen zijn schappelijk, personeel is vriendelijk en de chef die naast uitleg over de gerechten ook zo af en toe een leuke anekdote of grap eruit gooit is zeker een pluspunt. Zeer aan te raden!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn broer genoten van een driegangenmenu. De gangen worden in het midden geserveerd en kun je samen delen. De porties zijn meer dan groot genoeg en elk gerecht of bijgerecht smaakt zowel op zichzelf, als gecombineerd heel erg lekker! De chef is erg vriendelijk en komt even persoonlijk een praatje maken aan tafel! Prijs-kwaliteitverhouding naar mijn idee uitstekend.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van mn dochter heerlijk gegeten bij Sarban. Aangezien Afghaans voor mij volstrekt nieuw was gekozen voor kennismakingsmenu. Heerlijke variaties, vlees en groente. En natuurlijk een heel vriendelijke bediening!! Aanrader.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur toevallig kwamen we hier op uit en we hebben absoluut geen spijt. Wat was het lekker. Van begin tot einde werden we verwend. In ons gezelschap was iemand met lactose intolerantie en een vegetariër en dit was geen enkel probleem. Met alles werd rekening gehouden en het eten was ongelofelijk lekker. De Afghaanse keuken heeft ons verrast net als de ongelofelijk lieve chef. Het was een top ervaring. Wij komen zeker terug! Ook alle punten voor het personeel die ons zo goed bediend hebben. Deze zaak is uniek.

Reizigers die Sarban bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Sarban geweest? Deel je ervaringen!