“Lekker wat anders ”

Keukens: Afghaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z'n vijven heerlijk gegeten, van tevoren gereserveerd dat was maar goed ook. We gingen voor het kennismakingsmenu soort van tappas, voorgerechten verschillende kleine hapjes dus, het hoofdgerecht ook weer verschillende gerechten kwamen op tafel, het was erg lekker goed gekruid niet pittig, goede porties. Lekker nagerecht en nog vijgenthee. Men is erg vriendelijk en komt aan je tafel alles uitleggen over de gerechten. Echt eens heen gaan zou ik zeggen als je een keer iets anders wilt. Centraal gelegen ca. 10 min lopen vanaf treinstation.

Datum van bezoek: maart 2018

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig restaurant met fijne bediening en bovenal heerlijk eten!
Vooral het kenningsmakingsmenu is erg aan te raden , je krijgt een proeverij van de meeste gerechten van de kaart.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Sarban is een belevenis! Moet je zelf mee maken. Enthousiaste service gerichte bediening, het restaurant heeft een mooie sfeer.

Datum van bezoek: juli 2017
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit een aangename verrassing. We kozen voor het kennismakingsmenu. We Keken n beetje raar op toen de gastvrouw aan tafel kwam zitten om je te vertellen wat ze gebracht had. Maar wat leuk en gastvrij. En het eten was superlekker! Wij gaan zeker nog eens terug. Een aanrader!!

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een driegangen kennismakingsmenu. Wat een verrassing. Uitbundige smaken, verrassende combinaties, een lust voor het oog en een meer dan vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Sarban bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Sarban geweest? Deel je ervaringen!