“Heerlijk gegeten ”

Keukens: Afghaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig restaurant met fijne bediening en bovenal heerlijk eten!
Vooral het kenningsmakingsmenu is erg aan te raden , je krijgt een proeverij van de meeste gerechten van de kaart.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Sarban is een belevenis! Moet je zelf mee maken. Enthousiaste service gerichte bediening, het restaurant heeft een mooie sfeer.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit een aangename verrassing. We kozen voor het kennismakingsmenu. We Keken n beetje raar op toen de gastvrouw aan tafel kwam zitten om je te vertellen wat ze gebracht had. Maar wat leuk en gastvrij. En het eten was superlekker! Wij gaan zeker nog eens terug. Een aanrader!!

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een driegangen kennismakingsmenu. Wat een verrassing. Uitbundige smaken, verrassende combinaties, een lust voor het oog en een meer dan vriendelijke bediening.

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwsgierig geworden naar de Afghaanse keuken en gelokt door de goede beoordelingen....haaddn we hoge verwachtingen en deze werden ver overtroffen. We hebben het kennismakingsmenu gekozen en kregen allemaal kleine gerechten. Zalig. Aan het eind van iedere kon je nog meer krijgen, maar het was meer dan voldoende. De serveerster en later ook de eigenaresse komt gewoon even kennismaken aan tafel en komt langs voor een gezellig gesprek. We voelden ons hier heel erg thuis. Dank!

Reizigers die Sarban bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Sarban geweest? Deel je ervaringen!