TripAdvisor
Beoordeeld op 1 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Guest Relations Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Met de familie naar de Efteling. Maar dan wel nachten dichtbij gaan slapen. Mercure kennen we goed als keten, dus ook maar in Tilburg proberen.
Op voorhand al mails gekregen over de reservatie, aankomsttijd etc. Zeer strak!
Eenmaal ter plaatse vlotte check-in, zeer propere en mooie kamers.
Ter plaatse in het restaurant gedineerd. Zeer goede service, kind vriendelijk en zeer lekker.
Parking ook gemakkelijk, en zeer uitgebreid ontbijt buffet. Echt een aanrader !
Vraag echter wel een kamer met zicht op iets anders dan de parking.

Kamertip: ask for rooms not looking out on the parking
Datum van verblijf: augustus 2019
AV622, Guest Relations Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Beste Stoffel71,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor. We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij zien dit als een groot compliment dat u zo tevreden bent over onze service, zowel op voorhand als tijdens uw verblijf. Wij streven ernaar om onze gasten te assisteren om een zo succesvol mogelijk verblijf mogelijk te maken. Dit doen wij door de beste faciliteiten te combineren met optimale service. Het is voor ons dan ook zeer motiverend om bevestiging te krijgen van onze gasten dat wij hierin op de goede weg zijn.

Nogmaals hartelijk dank en we hopen u en uw familie snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 31 juli 2019

Fijn hotel in het centrum van Tilburg. Makkelijk parkeren in de aangelegen parkeergarage. Sauna/gym ook aangelegen. Weinig last van het geluid van de straat gehad.
Helaas twee weken geleden onze reservering/kamer (wederom) gewijzigd/geannuleerd i.v.m. overboeking. Teleurstellend, vierde keer dat de mensen bij dit hotel mij een "belofte" maken op gebied van service en gastgerichtheid, maar dat ik teleurgesteld ben omdat het niet waargemaakt wordt.

Datum van verblijf: oktober 2018
AV622, Guest Relations Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beste RHR76,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We vinden het erg jammer dat u teleurgesteld bent in onze gastgerichtheid, hiervoor willen wij dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Spijtig genoeg gebeurd het wel eens dat wij als hotel overboekt raken. Vaak lost dit probleem zich vanzelf op maar wanneer dit niet het geval is, zijn wij genoodzaakt om een van onze gasten te overboeken naar een ander hotel. Wij vinden dit uiterst vervelend voor onze gasten en zorgen er dan ook voor dat onze gasten hier zo min mogelijk ongemak van hebben. Uit omschrijving lees ik dat wij u vier keer hebben teleurgesteld op het gebied van gastgerichtheid. De ervaring die u omschrijft is absoluut niet de kwaliteitsstandaard waar wij als hotel naar streven. Wij zullen nooit een gast overboeken dit in het verleden al is overboekt.

We stellen het erg op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en we hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Beoordeeld op 30 juli 2019

Mooie kamers, leuk personeel, goede airco.
Goede huishouding (dagelijks)

De douche was heerlijk.

Het enige wat we misten voor een van de duurdere kamers was een ligbad. Vandaar geen 5 beoordeling, maar 4.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Guest Relations Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Beste Marinus782019,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in ons hotel te evalueren. We streven naar de best mogelijke service voor onze hotelgasten en daarom is uw mening juist zo belangrijk voor ons.

Wij zijn blij om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen omtrent het comfort van de kamer, een overnachting in ons hotel moet u voldoende ontspanning kunnen bieden. Wij vinden het fijn dat dit bij u gelukt is. Helaas hebben wij niet al onze kamers een ligbad. Geef dit de volgende keer gerust aan bij uw boeking of maak hiervan een melding bij de receptie zodat we u een kamer met een ligbad konden geven.

Nogmaals hartelijk dank en we hopen het genoegen te hebben om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als onze gast!

Beoordeeld op 26 juli 2019

Prima hotel in het centrum van Tilburg. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam. Ontbijt prima, maar ik miste deze keer wel de rosbief. Kan zijn dat ik die over het hoofd heb gezien.
Jammer alleen dat de prijzen met roze maandag de pan uitrijzen met roze maandag.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen

Beste 685nicok,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen op Tripadvisor.

Wat fijn om te lezen dat u wederom heeft genoten in ons hotel! Wij streven ernaar om onze gasten te assisteren om een zo succesvol mogelijk verblijf mogelijk te maken en het is altijd fijn om te horen van gasten dat wij hierin op de goede weg zijn. Wat vervelend dat de rosbief net op was toen u ging ontbijten, deze zit nog wel bij ons in het assortiment. De kamerprijs is erg wisselend en tijdens evenementen is de vraag hoog en passen wij onze prijs hierop aan.

Zien we u volgend jaar weer tijdens de roze maandag? We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen!