25 juli 2018 beoordeeld

met het gezin in Mercure Tilburg verbleven tijdens kermisweekend
zeer centraal gelegen , makkelijk parkeren
vlotte vriendelijke check in
mooie propere ruime kamer , badkamer met grote inloopdouche
goede bedden , goede wifi
lekker gevarieerd ontbijt
kom zeker terug

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2018

Beste vdschueren,

Allereerst dank voor uw positieve opmerkingen over ons hotel, wij zien dit als een groot compliment!
Uw review geeft een mooi beeld over ons hotel!

Wij zien u en uw gezin graag weer terug tijdens de Tilbugse Kermis volgend jaar!

24 juli 2018 beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

24 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk verblijf gehad heerlijk geslapen eerste nacht hadden we een gewone kamer met bad en 2de nacht een upgrade kamer allebei goeie kamers alleen hadden alle upgrades kamers geen bad en alleen de gewone kamers terwijl k vind dat een bad juist een upgrade is maar das mijn mening wel was alles gewoon goed ook het ontbijt en goed personeel mooie locatie ook voor de kermis en we komen volgend jaar zeker terug

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

Beste sebastiaanspanjaard,

Bedankt voor het delen van uw ervaring via Tripadvisor!
Wat leuk om te lezen dat u gekozen heeft voor ons hotel tijdens de Tilburgse Kermis dit jaar! U hoeft het hotel maar uit te lopen en bevind zich meteen in het midden van de bruisende kermis!

Het doet ons goed te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf, het ontbijt en de locatie. Uw vriendelijke woorden ga ik delen met mijn collega's, dit zal hen vast motiveren om op dezelfde manier door te blijven gaan.

Het klopt inderdaad dat onze privilege kamers niet voorzien zijn van een bad. Al onze privilege kamers beschikken over een inloop-regen douche. Ik heb in uw profiel genoteerd dat u graag een kamer met een bad zou willen, dan kunnen wij hier voor een volgend verblijf rekening mee houden.

Wij hopen u volgend jaar weer terug te zien tijdens de Tilburgse Kermis!

Customerservice

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn prima en het ontbijt is uitstekend. Tegenover deze pluspunten staat helaas een zeer slechte service aan de receptie. Jonge medewerksters die niet weten wat ze moeten doen en je klachten aanhoren met een ongeïnteresseerde blik. Nul betrokkenheid en nul flexibiliteit. Jammer!

Verbleef: juli 2018
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Beste Wivedi,

Wij willen u bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen op Tripadvisor. Iedere dag streven wij naar de beste mogelijke service voor onze gasten, ik vind het vervelend om te lezen dat we in uw geval tekort geschoten zijn.

Graag zou ik contact met u willen over de situatie bij de receptie welke u beschrijft. Wij nemen u klacht serieus en willen dit verder uitzoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact per mail met ons op te nemen via: customerservice@mercure-tilburg.nl.

Desondanks ben ik blij te lezen dat u het ontbijt omschrijft als uitstekend en u tevreden was over de kamer. Iedere ochtend staan onze collega's van het ontbijt vroeg op om onze gasten te voorzien van een heerlijk vers ontbijt. Dit is tenslotte de belangrijkste maaltijd van de dag!

Alvast bedankt voor uw reactie en wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

12 juli 2018 beoordeeld

Over dit in hotel niets dan positief. Vriendelijk onthaal, nette kamers, lekker ontbijt, vlakbij het gezellige centrum en de restaurantjes. Mooie spa ook. Je kan gaan zwemmen in de voormiddag en s middags of s avonds heerlijk gaan wellnessen.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018

Beste Claudia M,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review op Tripadvisor, wij waarderen dit enorm!

Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf zo positief ervaren heeft, bij Mercure Tilburg doen wij er alles aan om het onze gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken!
CitySauna is een eigentijdse, kleinschalige ongeklede sauna waar gastvrijheid en gemoedelijkheid centraal staan. U heeft alle ruimte om volledig tot rust te komen. Bijvoorbeeld in onze sauna’s, Turkse stoombaden, infraroodcabine, whirlpool, het zwembad, dompelbad, voetbad of onder de zonnebank. We vinden het dan ook erg leuk om te lezen dat u heeft genoten van de sauna!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in Tilburg!