Beoordeeld op 6 juni 2018

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Beoordeeld op 6 juni 2018

Hotel is gelegen op een super locatie midden in het centrum en vanaf de parkeergarage zo het hotel in. Heel vriendelijk personeel, hele mooie en schone kamers met een goed bed (wel een beetje hoog) en een super ontbijt, wij zijn al 2 x geweest.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Beste RonMeenderman,

Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten van onze centrale locatie in Tilburg. Het uitgaans- en winkelgebied is letterlijk rondom het hotel. We hebben een prijsafspraak met de naast ons gelegen parkeergarage waardoor onze gasten hier tegen een gereduceerd tarief kunnen parkeren.

Uw complimenten over het ontbijt, de schone kamers en het team gaan we met hen delen. Bedankt voor de vriendelijke woorden en de review, we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Marieke de Groot
Customerservice - Mercure Hotel Tilburg Centrum

Beoordeeld op 20 mei 2018

Jullie hotel in hartje Tilburg is erg mooi geworden. Prima kamers. Comfortabel. Lekker ontbijt en … als Ibis Tilburg vol zit … behoef ik niet langer naar … uit te wijken. Bij Ibis Tilburg verblijf ik wekelijks (zakelijk). Het leuk als je dan bij binnenkomst in het “zuster hotel” Mercure Hotel Tilburg Centrum door de receptionist begroet wordt … u bent vaste gast bij Ibis Tilburg.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Beste martienj2017,

Wat leuk om te lezen dat u ons weet te vinden als ons 'zuster hotel' ibis geen kamers meer beschikbaar heeft. Ik ga uw complimenten over het welkomst gevoel zeker delen met ons team. Zij hebben er altijd plezier in om gasten een welkom gevoel te geven en het is dan ook fijn om terug te lezen dat dit gelukt is.

We zien u graag weer terug als onze gast indien ibis u even niet kan ontvangen als gast.

Marieke de Groot
Customerservice - Mercure Hotel Tilburg Centrum

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een service. Mijn broer en ik waren met mijn ouders naar Tilburg ivm een Elvis concert. Mijn vader zit in een rolstoel. Er waren wat obstakels die direct werden weggenomen. Het mooist vonden we dat we s avonds bij terugkomst op onze kamer een briefje van de receptioniste vonden. Ze was naar huis maar ze hoopte dat we een fijne avond gehad hadden. Wat een “thuiskomst”.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste karindebruin2018,

Wat worden wij vrolijk van het lezen van uw review op Tripadvisor! Hartelijk bedankt dat u de moeite genomen heeft om uw verblijf te evalueren.

Het klopt inderdaad dat wij geen mindervalide kamers in ons hotel hebben, wij vinden het fijn om te lezen dat het verblijf voor uw vader toch naar wens is geweest en dat mijn collega's u geholpen hebben met enkele obstakels.

Wat leuk om zo een mooie reactie te mogen ontvangen op het briefje welke mijn collega Elleke op uw kamer gelegd had. Wij streven er naar om wat extra’s te doen voor onze gasten en dat zij zich welkom voelen. Fijn dat dit in uw geval gelukt is!

Wij zien er naar uit om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als een van onze gasten.

Mandy Princen
Customerservice

Beoordeeld op 10 mei 2018

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018