Mercure Hotel Tilburg Centrum
Bastion Hotel Tilburg(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 151*
  • Bar/lounge
Pinos Eetcafe(Tilburg)
  • Restaurant
24 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben een heel leuk weekend gehad, heel vriendelijke personeel aan de receptie. Mooi hotel in het centrum van Tilburg we hebben gegeten in restaurant Taste! en dit was TOP, heel goede bediening en heel lekker eten. We komen zeker nog eens terug

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2018

Beste Wilfried S,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om zulke vriendelijke woorden te schrijven over uw verblijf in ons hotel en uw diner in restaurant Taste!. We vinden het erg prettig om te lezen dat het verblijf u zo goed bevallen is.

Het klopt inderdaad dat wij gelegen zijn in het hartje van Tilburg Centrum. Van winkelstraat tot bioscoop en restaurant tot een complete avond uit, alles is op loopafstand. En toch hoeft u voor een culinaire avond het hotel niet uit. Taste! is allesbehalve een doorsnee restaurant. Eten bij Taste! is een belevenis, een culinair avontuur! Een avond in dit restaurant betekent optimaal genieten in een trendy, gastvrije omgeving. Iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken voelt zich hier direct thuis. Leuk dat u dit ook zo heeft ervaren.

We zien er naar uit om u weer te mogen verwelkomen als onze gast.

Customer Service

19 februari 2018 beoordeeld

Centraal gelegen hotel op wandelafstand van het station.
Zeer gastvrij !!! Vriendelijke mensen !!!
Pluspunten in het Mercure Hotel zijn ook de welness, de restaurants "Taste" en "Grand Cafe Puur" ,
De kamers zijn proper en comfortabel.
Ontbijt uitgebreid en werd voortdurend aangevuld.
We verbleven maar één nacht, maar hebben toch kunnen genieten van dit alles .
Het was een zalige beleving.
Wanneer we in de buurt zijn, verblijven we hier graag terug.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Beste 414rudys,

Wauw wat een mooie review over uw verblijf in ons hotel, het maakt ons trots te lezen dat u heeft genoten van alle faciliteiten in ons hotel. Of u nou komt voor een lekker weekend weg of een zakelijk bezoek, bij Mercure Tilburg staan we voor u klaar met gastvrijheid waar we trots op zijn. Dankzij de perfecte ligging beleeft u het Brabantse gevoel als nergens.

Uiteraard ga ik uw motiverende woorden delen met ons hele team, ik ben er van overtuigd dat dit er voor zorgt dat wij het hoge service niveau vast kunnen houden.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we zien er naar uit u nog eens te verwelkomen als onze gast.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor valentijnsdag het Mercure Hotel Tilburg gekozen om met mijn vriendin een leuke romantische dag te hebben. We werden zeer vriendelijk verwelkomt en het hotel was erg netjes van binnen. De kamers waren ruim, modern en schoon maar helaas toen ik onder het meubilair bij toeval keek trof ik gebruikte plastic bekertjes aan en onder nachtkastje een tandenstoker.

Verder rest was alles perfect en hebben wij een fijne nacht gehad.

In de ochtend ging mijn vriendin alvast naar het ontbijt buffet terwijl ik nog in de douche zat. Het meisje die daar was vroeg om mijn naam aan mijn vriendin en nadat ze die gaf keek ze op het lijstje en zei dat het goed was en ze kon ontbijten. Paar minuten later kwam ik ook en vroeg het zelfde meisje mijn naam die ik vervolgens gaf maar nu gaf ze aan dat we helemaal geen ontbijt hadden in onze boeking en dat we daarvoor nog moesten betalen. Oke geen probleem dacht ik maar toen kwam iemand anders van het hotel en zei dat het oke was en ik gewoon kon gaan ontbijten en dat het geregelt was. Na een slok van mijn drinken en een halve hap van mijn pistolet kwam de manager aangelopen met het meisje om opeens te zeggen dat we geen recht hadden op het ontbijt en dat we na afloop 18.50 per persoon moesten betalen omdat we toch van het ontbijt gebruik hebben gemaakt. Ik had toen onze kant van het verhaal uitgelegt en gezegt dat wij hadden vernomen dat we van het ontbijt gebruik konden maken omdat wij van 2 medewerkers hadden gehoort dat we gewoon konden ontbijten. De manager antwoorde hier heel fel op met een toon van dat wij dom waren. Ze gaf aan dat er bij hotels het ontbijt nooit inbegrepen is terwijl tegenover de straat heb je bij het cityhotel voor de helft van de prijs ook nog eens altijd bij je kamer. Ze had ook nog onze factuur uitgeprint om onze betaling te laten zien dat wij echt geen ontbijt hadden. Heel dit vonden wij erg aanvallend en beschamend. Iedereen die zat te kijken luisterde naar ons en zat naar ons te staren. We voelden door dit of ons aanwezigheid heel ongewenst was en hadden gelijk al geen eetlust meer en besloten buiten te ontbijten.

Bij terugkomst van het ontbijt gaf de manager toe dat het meisje een fout had gemaakt en aan ons had moeten aangeven dat we nog het ontbijt zouden moeten betalen bij vertrek en ons niet had laten moeten eten. Ze was zo “lief” om ons een “korting” te geven dat we slechts 6.50 per persoon moesten betalen omdat we zo weinig hadden gegeten. Dus door een klein foutje van het kant van het hotel bij het checken van de namen moesten wij opeens achteraf zonder dat we het wisten betalen.Het geld maakte ons helemaal niks uit maar hoe wij als dieven daar tussen iedereen werden neergezet en voorschut gezet heeft onze dag helemaal verpest en een naar gevoel achtergelaten.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Beste Berry427,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het geven van uw feedback. We hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in uw geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.

We vinden het een eer dat u ons hotel heeft gekozen als locatie om samen met uw partner Valentijnsdag te vieren. We betreuren het dan ook dat het incident bij het ontbijt uw verblijf negatief heeft beïnvloed. Zoals bij u aangegeven heb ik alles uitgezocht en besproken met de desbetreffende medewerkers. Ze vinden het allemaal vervelend om terug te horen dat u zich aangevallen voelde. Mijn collega van het ontbijt had direct bij binnenkomst u moeten informeren over de kosten van het ontbijt. U heet alleen de kamer gereserveerd en het ontbijt was los bij te reserveren. Het spijt ons dat dit niet direct is gedaan. Omdat er verwarring ontstond heeft het ontbijt team gevraagd of een van onze front office medewerksters toelichting wilde geven. Haar bedoeling was om u te informeren over de kosten en een passende oplossing te vinden voor het probleem. Daarom heeft ze u ook het kleine ontbijt aangeboden zodat u toch kon genieten van het ontbijt dat u al had gepakt en niet gedwongen werd het volledige ontbijt te betalen. We vinden het vervelend voor u dat dit niet een passende oplossing was en dat u zich ten onrechte beschuldigd voelde, dit is nooit de bedoeling geweest en we willen hiervoor onze excuses aanbieden.

Wij stellen het op prijs als u uw ervaring met ons wilt delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

18 februari 2018 beoordeeld

Ontvangst was heel vriendelijk, mooie ruime kamer, fijne douche, goed gevulde minibar. Goed bed. Heel verzorgd ontbijt, waarbij zelfs gekozen kon worden voor een glaasje bubbels... Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: februari 2018, reisde alleen

Beste Leentjebuur,

Wat leuk om te lezen dat uw verblijf voor herhaling vatbaar is, dit lezen wij graag terug in een review!
Twijfel dan ook niet om de volgende keer weer voor ons hotel te kiezen, we zij u graag van dienst.

We willen u bedanken voor uw feedback en zien u graag terug als onze gast.

30 januari 2018 beoordeeld

Ik ben samen met een vriendin in dit hotel verbleven en we vonden het allebei helemaal top. De kamer zag er goed uit, het was midden in het centrum en het personeel was ook heel aardig! We zijn zeker van plan om nog een keer een nachtje in dit hotel te verblijven als we weer in Tilburg zijn.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste Woahdemix,

Wat leuk om te lezen dat u samen met een vriendin bent verbleven in ons hotel. Tilburg heeft veel te bieden qua winkels, cultuur en entertainment. Ik ga uw complimenten delen met ons team, het is fijn om te lezen dat u het team omschrijft als heel aardig!

We zien er naar uit om jullie nog eens terug te zien als onze gast, tot ziens bij Mercure.