Beoordeeld op 18 februari 2018

Ontvangst was heel vriendelijk, mooie ruime kamer, fijne douche, goed gevulde minibar. Goed bed. Heel verzorgd ontbijt, waarbij zelfs gekozen kon worden voor een glaasje bubbels... Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Beste Leentjebuur,

Wat leuk om te lezen dat uw verblijf voor herhaling vatbaar is, dit lezen wij graag terug in een review!
Twijfel dan ook niet om de volgende keer weer voor ons hotel te kiezen, we zij u graag van dienst.

We willen u bedanken voor uw feedback en zien u graag terug als onze gast.

Beoordeeld op 30 januari 2018

Ik ben samen met een vriendin in dit hotel verbleven en we vonden het allebei helemaal top. De kamer zag er goed uit, het was midden in het centrum en het personeel was ook heel aardig! We zijn zeker van plan om nog een keer een nachtje in dit hotel te verblijven als we weer in Tilburg zijn.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2018

Beste Woahdemix,

Wat leuk om te lezen dat u samen met een vriendin bent verbleven in ons hotel. Tilburg heeft veel te bieden qua winkels, cultuur en entertainment. Ik ga uw complimenten delen met ons team, het is fijn om te lezen dat u het team omschrijft als heel aardig!

We zien er naar uit om jullie nog eens terug te zien als onze gast, tot ziens bij Mercure.

Beoordeeld op 24 januari 2018

We hebben per ongeluk een dag te vroeg geboekt. Toen we dat zagen en contact opnamen om te kijken of we de boeking naar een dag eerder konden verplaatsen was er niks mogelijk. Van het kastje naar de muur gestuurd. Alleen nog een nacht volledig bijbetalen, maar dan geniet je echt niet meer van je verblijf. Dan gaan we liever naar een ander hotel die wel om haar gasten geeft.

Beste john747MAN,

We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hulp die u geboden is bij het wijzigen van de reservering. Via een ander kanaal probeer ik met u in contact te komen om het te kunnen bespreken. Ik kan aan de hand van de reviews de reservering niet terug vinden. We hebben verschillende tarieven met verschillende voorwaardes.

Ik zie uit naar uw reactie zodat ik het volledig kan uitzoeken voor u.

Beoordeeld op 24 januari 2018

Dit Mercure hotel ligt midden in het uitgaans- en winkelgebied van Tilburg. Zowel voor zakelijk als privé een uitstekende locatie. We hebben hier gebruik gemaakt van de vergaderfaciliteit, is prima bevallen. ook kamers uitstekend. Vriendelijke en vlotte bediening. Faciliteiten op de kamer zijn uitstekend.

• Reistype: Reisde voor zaken
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2018

Beste Marc D,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden op Tripadvisor. Het is erg leuk om te lezen dat uw verblijf in combinatie met een bijeenkomst goed is bevallen. Ik ga dit zeker delen met ons team!

Wij hebben 5 zalen in ons hotel die te huren zijn in verschillende opstellingen en in combinatie met een ontbijt, lunch of diner. Voor trainingen die langer duren dan een dag kunnen deelnemers en de trainer overnachten in het hotel. Hierdoor bent u van alle gemakken voorzien. Dankzij onze centrale locatie in het centrum van Tilburg is er altijd iets te doen.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug in ons hotel.

Customerservice

Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt in hartje Tilburg (parkeren kan met korting in naastgelegen parkeergarage). Kamers zijn ruim en netjes verzorgd, ontbijt is lekker vers en uitgebreid. Medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2018
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Beste I L,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om zulke vriendelijke woorden te schrijven over uw verblijf in ons hotel. We vinden het erg prettig om te lezen dat het verblijf u zo goed bevallen is.

Wij worden erg blij van uw lovende woorden over onze gastvrij – en beleefdheid. Bij Mercure streven wij naar een perfecte service voor onze gasten. Uw bevestiging dat wij dit goed doen maakt ons trots. Uiteraard delen wij uw complimenten met onze werknemers.

Wij werken samen met parkeergarage Heuvelpoort en hebben een speciale tarief voor onze gasten om te parkeren in het hartje van Tilburg. Fijn dat u hier gebruik van heeft gemaakt.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Met vriendelijk groet,