30 januari 2018 beoordeeld

Ik ben samen met een vriendin in dit hotel verbleven en we vonden het allebei helemaal top. De kamer zag er goed uit, het was midden in het centrum en het personeel was ook heel aardig! We zijn zeker van plan om nog een keer een nachtje in dit hotel te verblijven als we weer in Tilburg zijn.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste Woahdemix,

Wat leuk om te lezen dat u samen met een vriendin bent verbleven in ons hotel. Tilburg heeft veel te bieden qua winkels, cultuur en entertainment. Ik ga uw complimenten delen met ons team, het is fijn om te lezen dat u het team omschrijft als heel aardig!

We zien er naar uit om jullie nog eens terug te zien als onze gast, tot ziens bij Mercure.

24 januari 2018 beoordeeld

We hebben per ongeluk een dag te vroeg geboekt. Toen we dat zagen en contact opnamen om te kijken of we de boeking naar een dag eerder konden verplaatsen was er niks mogelijk. Van het kastje naar de muur gestuurd. Alleen nog een nacht volledig bijbetalen, maar dan geniet je echt niet meer van je verblijf. Dan gaan we liever naar een ander hotel die wel om haar gasten geeft.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste john747MAN,

We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hulp die u geboden is bij het wijzigen van de reservering. Via een ander kanaal probeer ik met u in contact te komen om het te kunnen bespreken. Ik kan aan de hand van de reviews de reservering niet terug vinden. We hebben verschillende tarieven met verschillende voorwaardes.

Ik zie uit naar uw reactie zodat ik het volledig kan uitzoeken voor u.

24 januari 2018 beoordeeld

Dit Mercure hotel ligt midden in het uitgaans- en winkelgebied van Tilburg. Zowel voor zakelijk als privé een uitstekende locatie. We hebben hier gebruik gemaakt van de vergaderfaciliteit, is prima bevallen. ook kamers uitstekend. Vriendelijke en vlotte bediening. Faciliteiten op de kamer zijn uitstekend.

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Beste Marc D,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden op Tripadvisor. Het is erg leuk om te lezen dat uw verblijf in combinatie met een bijeenkomst goed is bevallen. Ik ga dit zeker delen met ons team!

Wij hebben 5 zalen in ons hotel die te huren zijn in verschillende opstellingen en in combinatie met een ontbijt, lunch of diner. Voor trainingen die langer duren dan een dag kunnen deelnemers en de trainer overnachten in het hotel. Hierdoor bent u van alle gemakken voorzien. Dankzij onze centrale locatie in het centrum van Tilburg is er altijd iets te doen.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug in ons hotel.

Customerservice

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt in hartje Tilburg (parkeren kan met korting in naastgelegen parkeergarage). Kamers zijn ruim en netjes verzorgd, ontbijt is lekker vers en uitgebreid. Medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Beste I L,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om zulke vriendelijke woorden te schrijven over uw verblijf in ons hotel. We vinden het erg prettig om te lezen dat het verblijf u zo goed bevallen is.

Wij worden erg blij van uw lovende woorden over onze gastvrij – en beleefdheid. Bij Mercure streven wij naar een perfecte service voor onze gasten. Uw bevestiging dat wij dit goed doen maakt ons trots. Uiteraard delen wij uw complimenten met onze werknemers.

Wij werken samen met parkeergarage Heuvelpoort en hebben een speciale tarief voor onze gasten om te parkeren in het hartje van Tilburg. Fijn dat u hier gebruik van heeft gemaakt.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Met vriendelijk groet,

9 januari 2018 beoordeeld

Modern en zeer gastvrij hotel in het hart van Tilburg. Hartelijk ontvangen door de receptie en keurig vlot een kamer toegewezen gekregen. Modern, schoon en eigenlijk weinig op aan te merken. Restaurant uitstekend geschikt voor een borrel of goede maaltijd.. ontbijt mag wat uitgebreider. Vooral qua vleeswaren is de keuze beperkt.
Ondanks het feit dat ik Accor-Gold member ben, geen upgrade aangeboden gekregen.. zelfs niet naar een Executive kamer. Terwijl deze wel beschikbaar was. Dat is het enige minpunt. Toen ik dit opmerkte werd er ook niet adequaat op gereageerd.. dat is jammer gezien het feit dat ik gemiddeld ruim 40 nachten per jaar in een Accorhotel verblijf.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Beste meneer Artrexx,

Bedankt voor uw review over uw verblijf in ons hotel. We vinden het leuk om te lezen dat u ons hotel omschrijft als een modern en gastvrij hotel. Uiteraard ga ik uw motiverende woorden delen met ons team, ik ben er van overtuigd dat dit er voor zorgt dat wij het hoge service niveau vast kunnen houden.

Gefeliciteerd met uw gold status bij de LeClub. Wij zetten onze loyale gasten graag in het zonnetje. Daarom ontvangt u bij aankomst een attentie en staat er iets klaar op uw kamer. Een upgrade is op basis van beschikbaarheid dit is tot een aantal beschikbare privilege kamers op de dag van aankomst. Ik kan aan de hand van deze review niet terug zien wanneer u bent verbleven om dit te controleren. We vinden het jammer dat dit niet goed is uitgelegd en u zich hierdoor niet gewaardeerd voelde als loyale gast.

Goed om te lezen dat het restaurant aan uw verwachtingen voldeed. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, een fijn gesprek met een vriend, een goed glas wijn en lekkere hapjes. Grand Cafe Puur begrijpt waar het leven om gaat.

We hebben nog niet eerder een opmerking ontvangen over het aantal vleeswaren bij ons ontbijt. Naast drie soorten kaas liggen er ook minimaal 6 soorten vleeswaren en gerookte zalm. Vraag gerust onze ontbijt kok om hulp bij uw volgende verblijf, we zijn u graag van dienst.

Nogmaals bedankt voor uw review en hopen u snel weer eens te mogen begroeten bij ons in het hotel.

Customerservice