Mercure Hotel Tilburg Centrum
Bastion Hotel Tilburg(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

ibis Tilburg(Tilburg)
Priceline
  • Restaurant
bnb013(Tilburg)
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt in hartje Tilburg (parkeren kan met korting in naastgelegen parkeergarage). Kamers zijn ruim en netjes verzorgd, ontbijt is lekker vers en uitgebreid. Medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Hotel is zeker een aanrader!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Beste I L,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om zulke vriendelijke woorden te schrijven over uw verblijf in ons hotel. We vinden het erg prettig om te lezen dat het verblijf u zo goed bevallen is.

Wij worden erg blij van uw lovende woorden over onze gastvrij – en beleefdheid. Bij Mercure streven wij naar een perfecte service voor onze gasten. Uw bevestiging dat wij dit goed doen maakt ons trots. Uiteraard delen wij uw complimenten met onze werknemers.

Wij werken samen met parkeergarage Heuvelpoort en hebben een speciale tarief voor onze gasten om te parkeren in het hartje van Tilburg. Fijn dat u hier gebruik van heeft gemaakt.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Met vriendelijk groet,

Customer service

9 januari 2018 beoordeeld

Modern en zeer gastvrij hotel in het hart van Tilburg. Hartelijk ontvangen door de receptie en keurig vlot een kamer toegewezen gekregen. Modern, schoon en eigenlijk weinig op aan te merken. Restaurant uitstekend geschikt voor een borrel of goede maaltijd.. ontbijt mag wat uitgebreider. Vooral qua vleeswaren is de keuze beperkt.
Ondanks het feit dat ik Accor-Gold member ben, geen upgrade aangeboden gekregen.. zelfs niet naar een Executive kamer. Terwijl deze wel beschikbaar was. Dat is het enige minpunt. Toen ik dit opmerkte werd er ook niet adequaat op gereageerd.. dat is jammer gezien het feit dat ik gemiddeld ruim 40 nachten per jaar in een Accorhotel verblijf.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Beste meneer Artrexx,

Bedankt voor uw review over uw verblijf in ons hotel. We vinden het leuk om te lezen dat u ons hotel omschrijft als een modern en gastvrij hotel. Uiteraard ga ik uw motiverende woorden delen met ons team, ik ben er van overtuigd dat dit er voor zorgt dat wij het hoge service niveau vast kunnen houden.

Gefeliciteerd met uw gold status bij de LeClub. Wij zetten onze loyale gasten graag in het zonnetje. Daarom ontvangt u bij aankomst een attentie en staat er iets klaar op uw kamer. Een upgrade is op basis van beschikbaarheid dit is tot een aantal beschikbare privilege kamers op de dag van aankomst. Ik kan aan de hand van deze review niet terug zien wanneer u bent verbleven om dit te controleren. We vinden het jammer dat dit niet goed is uitgelegd en u zich hierdoor niet gewaardeerd voelde als loyale gast.

Goed om te lezen dat het restaurant aan uw verwachtingen voldeed. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, een fijn gesprek met een vriend, een goed glas wijn en lekkere hapjes. Grand Cafe Puur begrijpt waar het leven om gaat.

We hebben nog niet eerder een opmerking ontvangen over het aantal vleeswaren bij ons ontbijt. Naast drie soorten kaas liggen er ook minimaal 6 soorten vleeswaren en gerookte zalm. Vraag gerust onze ontbijt kok om hulp bij uw volgende verblijf, we zijn u graag van dienst.

Nogmaals bedankt voor uw review en hopen u snel weer eens te mogen begroeten bij ons in het hotel.

3 januari 2018 beoordeeld

Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was picobello. Het bed was heerlijk! Het is een uiterst verzorgd hotel! Centraal gelegen met ernaast een ruime parkeergarage dat direct toegang biedt tot het hotel. De gastronomie bij het diner, was uitstekend. Het ontbijt was minstens even goed! Overal word je met de glimlach onthaalt.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Beste Dirkdz,

Hartelijk dank voor uw prachtige woorden over ons hotel. Het maakt ons trots om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in Tilburg.

Wij zijn blij om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen omtrent het comfort van de kamer en het ontbijt, een overnachting in ons hotel moet u voldoende ontspanning kunnen bieden. Wij vinden het fijn dat dit bij u gelukt is.

Ons gehele team staat dag en nacht met plezier voor onze gasten klaar om hen een warm en welkom gevoel te geven.

Naast het hotel is Parkeergarage de Heuvelpoort gelegen. Vorig jaar hebben zij gerenoveerd met een mooie ruime parkeergarage als resultaat. Wij hebben een prijsafspraak met waar onze hotelgasten gebruik van kunnen maken, ook is er een directe toegang tot het hotel.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden, en hopelijk tot ziens bij Mercure Tilburg!

1 januari 2018 beoordeeld

Fraai hotel, met moderne, verzorgde kamers, een mooie badkamer en met een naastgelegen parkeergarage waar vanuit je direct het hotel in kan komen. De Accor loyalty kaart levert hotelgasten een korting op de parkeerkosten. Het nieuwjaarsonbijt was perfect en vormde een goede start van het nieuwe jaar. De sauna was helaas op oudejaarsdag gesloten, van het aanwezige zwembad hebben we geen gebruik gemaakt. Vanuit onze hotelkamer was er een goed uitzicht op de winkelstraten en festiviteiten.

Kamertip: Hogere verdiepingen met goed uitzicht zijn rustiger dan de lagere. De meest stille kamers zitten aan de zijde achter de parkeergarage.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste donthuis,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op TripAdvisor naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.

Wat leuk om te lezen dat u de jaarwisseling in Tilburg heeft doorgebracht! Een aantal van onze medewerkers zijn na een kort nachtje vroeg uit de veren gekomen om een heerlijk nieuwjaarsontbijt voor onze gasten klaar te zetten, fijn om te lezen dat dit in de smaak gevallen is.

Wij werken samen met Parkeergarage Heuvelpoort. Vorig jaar hebben zij een grote verbouwing gehad, met als resultaat een mooie parkeergarage met ruime parkeervakken. In combinatie met de Loyaliteits kaart krijgt u als hotelgast hier inderdaad een korting op.

Wij zijn blij om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen omtrent het comfort van de kamer, een overnachting in ons hotel moet u voldoende ontspanning kunnen bieden. Wij vinden het fijn dat dit bij u gelukt is.

De beste wensen voor 2018, en wij hopen u graag nog eens als hotelgast te mogen ontvangen.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de goede service, heerlijke bed, vriendelijke personeel en bovenal geweldig ontbijt!
Wij komen vast en zeker weer eens terug!

Centrum is ook een aanrader....kortom een super aangenaam verblijf!

Verbleef: januari 2018, reisde met familie

Beste JolandaB,

Hartelijk dank voor het delen van deze review op TripAdvisor. We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

We zullen uw lovende woorden over het bed, onze service en het ontbijt delen met ons team. Het is altijd fijn om te horen dat hun inzet en plezier in het werk word gewaardeerd.

Het klopt inderdaad dat wij gelegen zijn in het hartje van Tilburg Centrum. Van winkelstraat tot bioscoop en restaurant tot een complete avond uit, alles is op loopafstand. Wij vinden het erg fijn dat u genoten heeft van uw verblijf.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw beoordeling en graag tot ziens in ons hotel!