Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de goede service, heerlijke bed, vriendelijke personeel en bovenal geweldig ontbijt!
Wij komen vast en zeker weer eens terug!

Centrum is ook een aanrader....kortom een super aangenaam verblijf!

Datum van verblijf: januari 2018
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Beste JolandaB,

Hartelijk dank voor het delen van deze review op TripAdvisor. We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

We zullen uw lovende woorden over het bed, onze service en het ontbijt delen met ons team. Het is altijd fijn om te horen dat hun inzet en plezier in het werk word gewaardeerd.

Het klopt inderdaad dat wij gelegen zijn in het hartje van Tilburg Centrum. Van winkelstraat tot bioscoop en restaurant tot een complete avond uit, alles is op loopafstand. Wij vinden het erg fijn dat u genoten heeft van uw verblijf.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw beoordeling en graag tot ziens in ons hotel!

Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Een ongelofelijk mooi, verzorgd, proper, net en sfeervol hotel met super vriendelijke en behulpzame medewerkers, die altijd lijken te lachen. Iedereen heeft hier oog voor detail.

Het ontbijt is eveneens tot in de puntjes in orde! Lekker, verzorgd en gezellig! Dikke pluim hiervoor!

Mercure Tilburg een hotel dat zich samen met haar medewerkers duidelijk engageert om de puntjes op de i te zetten.

Zeker en vast een echte aanrader!

Betse Lieze P,

Wat worden wij blij van uw fijne woorden over uw verblijf! Een groter compliment dan de hoogst haalbare score en deze complimenten kunnen wij ons niet wensen!

Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, goed om te lezen dat dit in uw geval gelukt is.

Wij zullen uw complimenten over ons uitgebreide ontbijtbuffet delen met ons ontbijt team. Zij staan elke ochtend vroeg op om het ontbijt voor te bereiden voor onze gasten.

Nogmaals onze dank voor uw review en hopen u snel weer eens te mogen begroeten bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijke dames achter de receptie en een top locatie!
Ontbijt was wel erg druk maar wel erg lekker met goede bediening.
Aanrader om hier een nacht of twee te verblijven uitzicht op de garage is niet top maar je bent toch lekker op pad in Tilburg

Beste Kimpunt,

Wat fijn om te lezen dat u het verblijf zo positief heeft ervaren! We willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te evalueren. Met uw feedback kunnen we de service voor onze gasten optimaliseren.

Ons team heeft er altijd veel plezier in alle gasten een goed en welkom gevoel te geven, waardoor zakelijke gasten zich thuis voelen bij ons, maar zeker ook gasten die ons hotel bezoeken voor een gezellig weekendje weg. Het is fijn te lezen dat u dit ook zo heeft u ervaren!

Wij hebben enkele kamers aan de parkeerzijde. Het voordeel hiervan is dat u verder van de straat zit. Echter is het uitzicht niet zo fraai. Bent u hierover wel geïnformeerd bij check in? Fijn om te lezen dat u lekker op pad bent geweest in Tilburg tijdens uw verblijf!

Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u graag weer als onze gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 25 december 2017

Ruime schone kamer met grote inloop stortdouche. Koffie en thee op de kamer. Goed gevulde minibar (tegen betaling). Vriendelijk personeel. Ideale ligging midden in het centrum en uitgaansleven. Ondanks dat is het helemaal niet gehorig en hebben we heerlijk geslapen op fijne boxpring

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017

Beste Daphne P,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden over uw verblijf in ons hotel. We vinden het heel leuk om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en heeft genoten van onze centrale locatie in Tilburg.

Al onze kamers hebben een minibar en koffie- en thee faciliteiten, dit geeft onze gasten de mogelijkheid volledig te ontspannen op de kamer.

We vinden het fijn dat u geen overlast heeft ondervonden van ons bruisende stadscentrum en heerlijk heeft kunnen slapen.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast, tot ziens bij Mercure.

Beoordeeld op 18 december 2017

Het hotel ligt in het centrum van Tilburg. We kozen dit hotel als uitvalsbasis voor een dagje Efteling. Parking vlakbij (wel 9,5 EUR per dag). Heel vriendelijke ontvangst gehad. Mooie, heel recente kamer. Badkamer was ook netjes en modern. Het ontbijt was echt top. Wie hiermee niet genoeg keus heeft.. We hebben genoten. Zeer kindvriendelijk hotel ook, dit was echt een aangename verrassing.
Het enige nadeeltje was het (nacht)lawaai van de kerstmarkt, maar dit doet niets af van het hotel.
Al bij al een echte aanrader, en prijs kwaliteit echt top.

Datum van verblijf: december 2017
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2017

Beste dieter d,

Wal leuk dat jullie een bezoek aan de Efteling hebben gecombineerd met een bezoek aan ons hotel. Bij de Efteling treed u binnen in een wereld waar sprookjes tot leven komen. Waar waaghalzen in spectaculaire achtbanen langs draken en geesten vliegen. U Bezoekt een wereld die uw hele familie betovert. We hopen dat u daar een leuke dag heeft gehad.

We hebben inderdaad een jaar geleden al onze standaard kamers gerenoveerd, leuk dat het u is opgevallen.

Wij zullen uw complimenten over ons uitgebreide ontbijtbuffet delen met ons ontbijt team. Zij staan elke ochtend vroeg op om het ontbijt voor te bereiden voor onze gasten en het is dan fijn om te lezen dat dit gewaardeerd word.

Dankzij onze locatie ligt alles wat u zoekt voor een Citytrip direct rond ons hotel. Helaas brengt dit ook stadsgeluid met zich mee. We doen ons best om de geluidsoverlast van omliggende horecagelegenheden te beperken, helaas is dit niet altijd mogelijk.

Jong of oud, we willen dat iedereen zich welkom voelt bij ons. Daarom besteden we wat extra aandacht aan onze jonge gasten. We begrijpen als geen ander dat een verblijf in een hotel een groot avontuur is en daar maken we graag deel van uit.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en hoge score, we zien u graag nog eens terug als onze gast.