Beoordeeld op 29 oktober 2017

Prima verblijf. Mooie kamer en het eten was héél lekker ( verrassingsmenu ). Bediening was TOP en in de open keuken werd alles klaargemaakt met veel liefde door een tof team. Wij hebben er echt van genoten.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Beste rolandnotebaert,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op Tripadvisor. We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wat leuk dat u een verblijf in ons hotel heeft gecombineerd met een diner in restaurant Taste! Met producten van het seizoen en van eerlijke, lokale leveranciers creëert Restaurant Taste! pure gerechten. Zes keer paar jaar vernieuwen zij de menukaart zodat u telkens opnieuw wordt verrast met exclusieve creaties.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast bij een volgen bezoek aan Tilburg.

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Beetje vreemde, donkere kamer. Erg schoon en heerlijke stortdouche. De bedden waren heerlijk! We hebben goed geslapen. Het personeel was niet zo klantvriendelijk helaas. Er stonden 4 mensen bij de balie maar niemand hielp ons, of zei zelfs gedag. Dit voelde niet alsof we welkom waren. De ligging is perfect in het centrum.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste stephandepephan,

Bedankt voor uw review over uw verblijf. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de kamer en faciliteiten.

Wat vervelend om te lezen dat u zich niet welkom voelde in ons hotel. We vinden het erg belangrijk dat gasten zich welkom voelen en betreuren het dat u dit niet zo heeft ervaren. Ik ga uw feedback delen met ons front office team en er op toe zien dat het niet nog eens gebeurd. Wij willen u onze oprechte excuses aanbieden.

Wij stellen het op prijs als u uw ervaring met ons wilt delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Beoordeeld op 19 oktober 2017

mooi ingerichte kamers met een mooie badkamer in een bruisende stad goeie service en een heel aangenaam verblijf gehad het ontbijt was ook super en heel vriendelijk personeel zeker aan te raden aan vrienden en kennissen

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels

Beste yannickc495,

Ontzettend bedankt voor deze vriendelijke woorden op Tripadvisor. Het is een groot compliment dat u een verblijf in ons hotel aanraad aan anders. Namens mij en het gehele team wil ik u hiervoor bedanken.

Wat een goed idee om ons uitgebreide ontbijtbuffet te combineren met een verblijf. Onze ontbijt kok staat voor u klaar om een vers omeletje te bakken en het buffet aangevuld te houden met verse producten.

Mocht u in de toekomst nog eens richting Tilburg afreizen, dan weet u ons te vinden. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 8 oktober 2017

Heel tevreden over de goede service. Degene waar ik mee reisde moest werken en had geen sleutel van de kamer. Die lag om 1 uur snachts netjes klaar bij de receptie. Ook werd er ondanks dat t hotel volgeboekt was geprobeerd om een nacht bij te boeken. Super!

Kamertip: Wie het niet erg vind om gezellig mee te genieten van de activiteiten op de markt is een kamer a d voorkant heel leuk vanwege het uitzicht.
  • Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Beste Bunde2013,

Wat fijn om te lezen dat u het verblijf zo positief heeft ervaren! We willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te evalueren.
Ons team heeft er altijd veel plezier in alle gasten een goed en welkom gevoel te geven, waardoor zakelijke gasten zich thuis voelen bij ons, maar zeker ook gasten die ons hotel bezoeken voor een gezellig weekendje weg. Het is fijn te lezen dat u dit ook zo heeft u ervaren en ik zal dit zeker delen met ons team.

Tot ziens bij Mercure!

Beoordeeld op 5 september 2017

Hotel ligt centraal in Tilburg met goede eetgelegenheden en uitgaansmogelijkheden direct aangrenzend. Gebruik gemaakt van een van de vergaderfaciliteiten, strak georganiseerd en voorzien van een aparte ruimte met diverse versnaperingen en goede koffie. Tevens hier een overnachting geboekt. Kamer was niet groot maar verder prima, schoon en voorzien van alle noodzakelijke items. Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Parkeergarage heeft een directe verbinding met het hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prima uitvalsbasis als je in Tilburg het e.e.a. wil ondernemen.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Beste ronaldranke,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor. We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in combinatie met een bijeenkomst. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast, tot ziens bij Mercure.