Beoordeeld op 5 september 2017

Hotel ligt centraal in Tilburg met goede eetgelegenheden en uitgaansmogelijkheden direct aangrenzend. Gebruik gemaakt van een van de vergaderfaciliteiten, strak georganiseerd en voorzien van een aparte ruimte met diverse versnaperingen en goede koffie. Tevens hier een overnachting geboekt. Kamer was niet groot maar verder prima, schoon en voorzien van alle noodzakelijke items. Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Parkeergarage heeft een directe verbinding met het hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prima uitvalsbasis als je in Tilburg het e.e.a. wil ondernemen.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Beste ronaldranke,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor. We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in combinatie met een bijeenkomst. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als onze gast, tot ziens bij Mercure.

Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Hier met grote groep collega's vergadert en geslapen. Goede vergader faciliteiten, continue verse hapjes koffie en drankjes, goede lunch uitstekende service. Hotel gelegen midden in het uitgaanscentrum van Tilburg slechts 50 meter van alle restaurants en horecagelegenheden. Top lokatie voor zowel zakelijk als privé.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken

Beste Erik S,

Wat leuk om te lezen dat u ons hotel heeft bezocht voor een bijeenkomst in combinatie met een overnachting. Dankzij onze ruime zalen in combinatie met de hotelkamers zijn we de perfecte plek om een bijeenkomst te plannen met gasten vanuit heel Nederland of van over de hele wereld.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Beoordeeld op 1 september 2017

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

We kozen voor 1 overnachting met ontbijt. Dit hotel is zeer degelijk. De onthaalmedewerker was zeer vriendelijk en correct. Doordat we om 17 uur nog niet over onze kamer konden beschikken, kregen we een drankje met versnaperingen aangeboden. Was zeer attent en lekker!
We hebben Tilburg goed kunnen verkennen aangezien het hotel echt wel in het Centrum gelegen is. Wat natuurlijk als minpuntje heeft dat nachtlawaai sowieso aanwezig is. Wel zijn de ramen goed geïsoleerd waardoor het al bij al wel meeviel.
Het ontbijt was super lekker en heel uitgebreid; we hebben zelfs van een glaasje Prosecco kunnen genieten! Het personeel was super vriendelijk, zowel bij het ontbijt als in de Grand Café.
Als we terugkeren naar Tilburg, zullen we zeker terugkeren naar dit Mercure hotel!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Beste Hilde V,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om zulke vriendelijke woorden te schrijven over uw verblijf in ons hotel. We vinden het erg prettig om te lezen dat het verblijf u zo goed bevallen is.

Ons team heeft er altijd veel plezier in alle gasten een goed en welkom gevoel te geven, waardoor zakelijke gasten zich thuis voelen bij ons, maar zeker ook gasten die ons hotel bezoeken voor een gezellig weekendje weg. Het is fijn te lezen dat u dit ook zo heeft u ervaren!

Vervelend om te lezen dat u kamer niet op tijd klaar was, dit is niet onze standaard en ik ga uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. We zijn blij te lezen dat het goed is opgelost en u heeft kunnen genieten van een drankje en een hapje in ons Grand Café.

Het is fijn om te lezen dat u geen geluidsoverlast heeft gehad op de kamer van onze binnenstad. Dankzij onze centrale ligging is alles op loopafstand van ons hotel.

Nogmaals onze dank voor uw review en hopen u snel weer eens te mogen begroeten bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Dit hotel is ideaal geschikt voor als je de Tilburgse kermis wilt bezoeken. je loopt zo uit het hotel de kermis op.
Het hotel bevalt ons goed, wij komen hier al zes jaar naar toe en voelen ons echt thuis. de entree van het hotel is pas verbouwd en ziet er geweldig uit. In het bijbehorende restaurant kun je heerlijk eten en is het personeel erg vriendelijk.

Kamertip: De nieuwe stoelen zitten niet confortabel, heel verschil met de vorige.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Beste y_pasveer,

Bedankt voor de positieve review op Tripadvisor! We vinden het erg leuk dat we u al 6 jaar uw bezoek aan de Tilburgse kermis combineert met een verblijf in ons hotel. Ons team heeft er altijd veel plezier in alle gasten een goed en welkom gevoel te geven, waardoor zakelijke gasten zich thuis voelen bij ons, maar zeker ook gasten die ons hotel bezoeken voor een bezoek aan de kermis of een gezellig weekendje weg. Het is fijn te lezen dat u dit ook zo ervaart!

We zien u volgend jaar graag weer terug als onze gast om te genieten van de grootste kermis van Nederland!

Customer Service