9 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel is ideaal geschikt voor als je de Tilburgse kermis wilt bezoeken. je loopt zo uit het hotel de kermis op.
Het hotel bevalt ons goed, wij komen hier al zes jaar naar toe en voelen ons echt thuis. de entree van het hotel is pas verbouwd en ziet er geweldig uit. In het bijbehorende restaurant kun je heerlijk eten en is het personeel erg vriendelijk.

Kamertip: De nieuwe stoelen zitten niet confortabel, heel verschil met de vorige.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Beste y_pasveer,

Bedankt voor de positieve review op Tripadvisor! We vinden het erg leuk dat we u al 6 jaar uw bezoek aan de Tilburgse kermis combineert met een verblijf in ons hotel. Ons team heeft er altijd veel plezier in alle gasten een goed en welkom gevoel te geven, waardoor zakelijke gasten zich thuis voelen bij ons, maar zeker ook gasten die ons hotel bezoeken voor een bezoek aan de kermis of een gezellig weekendje weg. Het is fijn te lezen dat u dit ook zo ervaart!

We zien u volgend jaar graag weer terug als onze gast om te genieten van de grootste kermis van Nederland!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

• vriendelijk personeel
•fantastisch eten
•goed bed
•mooie kamers en goed onderhouden kamers
•ideaal om tot rust te komen voor een laag prijsje
- ik vond persoonlijk dat er 1 minpuntje was en dit was dat er geen bad is maar enkel een douche. Maar dit betekende zeker niet dat het geen geslaagd weekendje was.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner

Beste shauniv147,

Wauw wat een geweldige review, wat een eer dat we u de beste hotelervaring ooit hebben kunnen geven. Ik ga uw feedback dan ook delen met ons hele team, dit werkt erg motiverend!

Geef de volgende keer gerust uw voorkeur door voor een kamer met bad, dan houden we hier rekening mee.

Nogmaals bedankt en we zien er nu al naar uit om u nog eens te ontvangen als onze gast.

1 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven hier in een 2 persoons kamer op de 5de etage. De kamer en badkamer was schoon en voor ons groot genoeg ( je slaapt er toch alleen maar). Op de begaande grond stond een nespresso apparaat waar je gratis koffie kon pakken en dit kon je aan een grote leestafel nuttigen. Het ontbijt was goed, alleen jammer dat dit in de kelder werdt gereserveerd maar dit kan niet anders. Dit hotel komen we zeker terug want het ligt midden in het centrum ( op de heuvel). In de avond en nacht hoor je dus wel wat lawaai van de mensen buiten, maar dat weet je als je in het centrum zit. Wij vonden dit geen probleem

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste Bika1211,

Dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel op Tripadvisor ! We vinden het leuk om te lezen dat u zeker nog een keer terug komt om ons en de stad Tilburg te bezoeken. Naast de bruisende binnenstad heeft Tilburg nog veel meer te bieden zoals het textielmuseum, Bierbrouwerij de Koningshoeve, Safaripark Beekse Bergen, de Efteling of een bezoekje aan de Spoorzone of de Piushaven. Een van onze medewerkers informeert u graag tijdens uw verblijf.

Nogmaals bedankt en we zien er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen als onze gast.

28 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De familiekamer is voldoende ruim en netjes. De kussens zijn wel zeer slecht. Het ontbijt was uitgebreid en kindvriendelijke. De kermis was aan de gang maar hier hadden we geen last van. Muren zijn goed geïsoleerd.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Beste Daan V,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op TripAdvisor naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.

Wat goed om te horen dat u het verblijf op een van onze familie kamers positief heeft ervaren! Daar zijn we erg blij mee. De familiekamer waar u op bent verbleven heeft een mooi uitzicht op de Heuvel waar op dat moment de Tilbugse Kermis plaatsvond. Fijn om te horen dat u van dit grootse evenement geen last heeft ondervonden.
Onze gerenoveerde standaard kamers hebben allemaal een uniek stadgezicht op de kamer. Zo geniet u ook tijdens uw verblijf van de mooie gebouwen en monumenten die Tilburg kent.
Vervelend dat uw kussen niet aan uw verwachtingen voldeed. Helaas is het niet mogelijk een kussen te vinden die voor iedereen lekker ligt.

De belangrijkste maaltijd van de dag is toch nog altijd het ontbijt, goed dat u hier ook gebruik van heeft gemaakt en fijn dat het goed bevallen is. Ons ontbijt team zorgt er voor dat er een vers en uitgebreid ontbijt voor u klaar staat voor zowel onze oudere als onze jongste gasten.

Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u graag weer eens als onze gast te mogen ontvangen.

Customerservice