Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

• vriendelijk personeel
•fantastisch eten
•goed bed
•mooie kamers en goed onderhouden kamers
•ideaal om tot rust te komen voor een laag prijsje
- ik vond persoonlijk dat er 1 minpuntje was en dit was dat er geen bad is maar enkel een douche. Maar dit betekende zeker niet dat het geen geslaagd weekendje was.

Datum van verblijf: november 2016
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2017

Beste shauniv147,

Wauw wat een geweldige review, wat een eer dat we u de beste hotelervaring ooit hebben kunnen geven. Ik ga uw feedback dan ook delen met ons hele team, dit werkt erg motiverend!

Geef de volgende keer gerust uw voorkeur door voor een kamer met bad, dan houden we hier rekening mee.

Nogmaals bedankt en we zien er nu al naar uit om u nog eens te ontvangen als onze gast.

Customer Service

Beoordeeld op 1 augustus 2017

We verbleven hier in een 2 persoons kamer op de 5de etage. De kamer en badkamer was schoon en voor ons groot genoeg ( je slaapt er toch alleen maar). Op de begaande grond stond een nespresso apparaat waar je gratis koffie kon pakken en dit kon je aan een grote leestafel nuttigen. Het ontbijt was goed, alleen jammer dat dit in de kelder werdt gereserveerd maar dit kan niet anders. Dit hotel komen we zeker terug want het ligt midden in het centrum ( op de heuvel). In de avond en nacht hoor je dus wel wat lawaai van de mensen buiten, maar dat weet je als je in het centrum zit. Wij vonden dit geen probleem

Datum van verblijf: juli 2017
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Beste Bika1211,

Dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel op Tripadvisor ! We vinden het leuk om te lezen dat u zeker nog een keer terug komt om ons en de stad Tilburg te bezoeken. Naast de bruisende binnenstad heeft Tilburg nog veel meer te bieden zoals het textielmuseum, Bierbrouwerij de Koningshoeve, Safaripark Beekse Bergen, de Efteling of een bezoekje aan de Spoorzone of de Piushaven. Een van onze medewerkers informeert u graag tijdens uw verblijf.

Nogmaals bedankt en we zien er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen als onze gast.

Customer Service

Beoordeeld op 28 juli 2017

Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

De familiekamer is voldoende ruim en netjes. De kussens zijn wel zeer slecht. Het ontbijt was uitgebreid en kindvriendelijke. De kermis was aan de gang maar hier hadden we geen last van. Muren zijn goed geïsoleerd.

Datum van verblijf: juli 2017
AV622, Manager van Mercure Hotel Tilburg Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2017

Beste Daan V,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op TripAdvisor naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.

Wat goed om te horen dat u het verblijf op een van onze familie kamers positief heeft ervaren! Daar zijn we erg blij mee. De familiekamer waar u op bent verbleven heeft een mooi uitzicht op de Heuvel waar op dat moment de Tilbugse Kermis plaatsvond. Fijn om te horen dat u van dit grootse evenement geen last heeft ondervonden.
Onze gerenoveerde standaard kamers hebben allemaal een uniek stadgezicht op de kamer. Zo geniet u ook tijdens uw verblijf van de mooie gebouwen en monumenten die Tilburg kent.
Vervelend dat uw kussen niet aan uw verwachtingen voldeed. Helaas is het niet mogelijk een kussen te vinden die voor iedereen lekker ligt.

De belangrijkste maaltijd van de dag is toch nog altijd het ontbijt, goed dat u hier ook gebruik van heeft gemaakt en fijn dat het goed bevallen is. Ons ontbijt team zorgt er voor dat er een vers en uitgebreid ontbijt voor u klaar staat voor zowel onze oudere als onze jongste gasten.

Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u graag weer eens als onze gast te mogen ontvangen.

Customerservice

Beoordeeld op 27 juli 2017

Locatie hotel is super en ook de kamers zijn erg fijn.
Echter het eten in restaurant puur wat onderdeel is van mercure Tilburg is mij vies tegengeveallen.

Ik ben daar op zijn zachts gezegd onvriendelijk behandeld door de assistent bedrijfsleider van het restaurant. Ik verwacht, zeker omdat ik dit tijdens mijn bestelling heb aangegeven dat een hamburger doorbakken kan worden geserveerd.

Tot twee keer toe hebben wij een rode hamburger geserveerd gekregen.

De bediening gaf ook bij de assistent bedrijfsleider aan dat de hamburgers nog rauw waren.

Tot mijn grote verbazing vertelde de assistent bedrijfsleider dat deze hamburgers rood blijven omdat ze gekleurd zijn met rode kleurzout want dit had hij op de doos gelezen. Oftewel puur serveert een hamburger vol met kleurzout uit een doos.

De bediening probeerde het nog op te lossen. Echter besloot de assistent bedrijfsleider zich in het gesprek te mengen waarin hij eigenlijk aangaf dat wij aan het zeuren waren, waarnaar hij direct de rekening aan ons presenteerde. Zeer onbeschoft!

Wij hebben gebruik gemaakt van de late check out service. Erg fijn dat dit mogelijk is. Het is dan ook zeer teleurstellend om dan 15uur voor een dichte hotelkamer deur te staan omdat wederom (dit was vorig jaar ook het geval) men vergeten is om de late check out correct te verwerken.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste Chantal836,

Als eerste willen wij u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in ons hotel te evalueren op Tripadvisor. De mening van onze gasten is er belangrijk voor ons, wij proberen onze service iedere dag weer te verbeteren. Ondanks dat wij liever hadden gezien dat uw verblijf beter was, is het toch uw ervaring waar wij veel van kunnen leren.

Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring in ons vernieuwde Grand Cafe Puur niet was wat u ervan had gehoopt. De Tilburger is een geliefd gerecht bij ons op de kaart. In de verse rundvleeshamburger welke wij serveren, is colorozo zout verwerkt. Dit zout zorgt ervoor dat het vlees zijn kleur behoud en zit in iedere hamburger. De rundvleeshamburger was wel doorbakken, maar door het zout blijft de kleur een rode gloed houden. Vanwege het ongemak heeft mijn collega daarom besloten om de Tilburger van de rekening af te halen. Mijn collega welke u geholpen heeft, heeft nooit als bedoeling gehad om onbeschoft op uw over te komen. Wij vinden het belangrijk dat onze gasten zich welkom voelen en naar hen geluisterd word, onze oprechte excuses dat dit zo niet op u over is gekomen.

Wij zijn blij om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen omtrent het comfort van de kamer en de locatie van het hotel. Bij Mercure zijn wij erg trots op onze locatie midden in het Centrum van Tilburg, zeker tijdens evenementen als de Tilburgse kermis staat u een stap verwijderd van de bruisende binnenstad.

De late check out service is een extra service welke wij aanbieden aan onze gasten indien de beschikbaarheid dit toelaat. De normale check-out tijd is 12:00, wanneer wij een gast inchecken word de kamersleutel automatisch ingesteld tot 12:00. Bij een late check out moeten wij dit inderdaad handmatig aanpassen. Ik ga dit oppakken met mijn collega welke u heeft ingecheckt.

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons wilt delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Customerservice