jesse V

Beoordeling Ibis

Beoordeling van ibis Tilburg
4,0 van 5 bollen5 sep 2023 beoordeeld
Erg fijne en schone kamers! Het personeel was erg vriendelijk en er was een prima parkeerplaats bij. Daarnaast was het ontbijt erg lekker, dus daar was niks op aan te merken. En heel fijn dat er op de kamers een airco zat.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 20 sep 2023
Beste Jessevs,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze schone kamers en vriendelijk personeel. Het is fijn om te weten dat u onze parkeerplaats en het ontbijt ook als prettig heeft ervaren. Daarnaast zijn we verheugd dat u de aanwezigheid van airconditioning in de kamers op prijs stelde.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg.
Met vriendelijke groet.

• Agoda.com
    7.6 km van ibis Tilburg
    Meer hotels in Tilburg bekijken
    Beoordeeld op 1 september 2023

In dit hotel verbleven voor werk en een aanrader. Rustig hotel, vriendelijk personeel. Beperkte maar prima kaart en een prima ontbijt. Kamers zijn relatief basic maar volstaat helemaal. De laundry bag is ook prettig als de housekeeping niet binnen kan.

Datum van verblijf: augustus 2023
    Reistype: Reisde voor zaken
    Hotel- cmanager, Owner van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2023

Beste Rickhy,
    Hartelijk dank voor uw review.

We zijn blij te horen dat u ons hotel rustig vond en dat u tevreden was met het vriendelijke personeel. Het is fijn om te weten dat u onze beperkte kaart en het ontbijt als prima heeft ervaren. We begrijpen dat onze kamers relatief eenvoudig zijn, maar we zijn blij dat ze aan uw behoeften voldeden. Wat betreft de housekeeping, we zorgen ervoor dat onze gasten altijd een schone en comfortabele omgeving hebben tijdens hun verblijf.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.

Kaoutar Happel, Customer Service

Beoordeeld op 29 mei 2023 via mobiele applicatie

Schoon, vriendelijk personeel. Bed kraakte een beetje maar lag wel lekker. Geen koelkastje helaas, maar dat wisten we al van tevoren. De kamer was verder wat je van een hotel in deze prijsklasse verwacht. Badkamer was ook prima. In/uitchecken ging vlot.

Datum van verblijf: mei 2023
    Beoordeeld op 28 maart 2023

het personeel was erg vriendelijk

de kamer die ik had was heel klein, rondom het bed heb je letterlijk max 50 centimeter loopruimte, de badkamer is redelijk, maar de wc is zo krap dat als je er op zit (en ik ben echt niet de grootste) je met je knie tegen de wcrolhouder aan komt.

de kussens waren vreselijk: ze lijken heel dik, tot je je hoofd erop legt, dan zakken ze in en kan je net zo goed zonder kussen gaan liggen

de regendouche was goed, maar de douchecabine is halfopen. dat betekent dat je na 10 minuten douchen het water op de vloer in het wc gedeelte hebt staan, daarnaast was de afzuiging zo bizar slecht/niet aanwezig dat 3 uur na het douchen mijn bril alsnog besloeg, en op de muren staat volgens mij na 24 uur uur nog het vocht.

ik weet niet precies wat het is, maar ik schat de airco buiten, die 24/7 een zoemend geluid maakt, probeer daar maar eens bij te slapen.

daarnaast zijn de kamers zo gehorig dat je op de eerste verdieping alsnog mensen in het restaurant de stoel hoort schuiven. mijn advies: als je gaat, neem dan een kamer achterin het hotel.

Datum van verblijf: maart 2023
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 26 juli 2022

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Beoordeeld op 28 juni 2022 via mobiele applicatie

Het was gewoon helemaal prima. Prima bed, mooie gerenoveerde badruimte, airco, prima ontbijt.
    Omdat de bus naar het centrum niet bleek te rijden rustig op hun eigen terras gezeten met een heerlijke weizen.

Datum van verblijf: juni 2022