Het was gewoon helemaal prima. Prima bed, mooie gerenoveerde badruimte, airco, prima ontbijt.
Omdat de bus naar het centrum niet bleek te rijden rustig op hun eigen terras gezeten met een heerlijke weizen.
- Gratis wifi
- Restaurant
Het was gewoon helemaal prima. Prima bed, mooie gerenoveerde badruimte, airco, prima ontbijt.
Omdat de bus naar het centrum niet bleek te rijden rustig op hun eigen terras gezeten met een heerlijke weizen.
Erg slechte klantenservice. Ik heb corona opgelopen een dag voor we zouden verblijven bij Ibis Tilburg. Ik heb gebeld om te vragen of de reservering geannuleerd kon worden. Dit was niet mogelijk. Ook gevraagd of we (eventueel tegen een extra betaling) de reservering dan konden verplaatsen. Dit was ook niet mogelijk want "de corona regels waren bekend". Absurd. Geen enkele flexibaliteit is te vinden bij dit hotel om ons ook maar een beetje tegemoet te komen.
Door onmacht hebben we dus niet gebruik kunnen maken van onze kamer, wat ons 86 euro heeft gekost. Ik vind het enorm bijzonder dat ze dit zomaar kunnen doen. Ik zou dit hotel zeker niet aanbevelen aan anderen als ze hun klanten zo behandelen. Schandalig.
Beste Wilco,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring. Het spijt me dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed; onze excuses!
Wat vervelend om te horen dat u vanwege een corona besmetting niet naar ons hotel kon komen. Bij ibis werken we met verschillende soorten tarieven voor onze gasten. Het tarief waar u voor gekozen heeft is het vaste tarief wat ervoor zorgt dat een gast tot 3 dagen voor aankomst zijn boeking kan annuleren. Er is bij ibis ook sprake van een flexibel tarief, dan kan de gast de boeking de dag zelf nog kosteloos annuleren. Helaas is het vanwege de keuze voor het vaste tarief niet mogelijk om de boeking te annuleren, onze excuses hiervoor!
Ik hoop u met bovenstaande informatie voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Lieve Wils
Customer service - Ibis Tilburg
Kamers op dit moment veel te koud! De laatste 3 bezoeken waren kamers niet verwarmt. Telkens stond verwarming volledig uit. eerste maal stond venster ook nog open. De kamer is nadien niet meer warm te krijgen. Wat betekent slecht slapen als gevolg door de koude. Reeds meermaals gemeld aan receptie en nacht managers. Toch word GOLD Level klant niet gehoord
Prima hotel voor de gevraagde prijs. Schone kamers prima sanitair, vriendelijk personeel
Ook ondanks Corona toch mogelijkheid om iets te eten. Ook prima ontbijt.
Locatie is niet echt top..
Wat wel een beetje teleurstellend is de vrij forse prijs die voor parkeren gevraagd wordt..€ 7,50 per nacht voor een onbewaakte parkeerplaats waar de toegangsslagboom altijd open staat...best fors
Beste Joop,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij waarderen dit zeer. Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u tevreden bent over de door ons aangeboden faciliteiten.
Ik kan mij voorstellen dat u van de locatie wellicht andere verwachtingen had. Wij zijn gevestigd vlakbij het industrieterrein parallel gelegen aan de grote weg. Doch de stad is vlakbij en goed bereikbaar. En omdat de grote weg snel bereikbaar is, maakt dit toch een interessante locatie.
Wist u dat als u rechtstreeks via ons hotel boekt, u geen extra parkeerkosten hoeft te voldoen? Tevens hebben wij camera's geplaatst die zicht houden op de parkeerplaats. Onze receptie is 24/7 bemand en houdt tevens deze beelden in de gaten. Mocht er zich een situatie voordoen dan wordt dit tijdig gesignaleerd.
Ik hoop dat u alsnog van uw verblijf heeft kunnen genieten en wij hopen u dan ook snel een volgende keer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Mariska van Hest
Customerservice ibis Tilburg
Lieve mensen,
Dank jullie voor de goede zorgen en jullie gastvrijheid voor ons en tobbie en jaco.
Lief, gastvrij, behulpzaam.. allemaal!!Hopenlijk genieten jullie van de..
Merci!!
Groetjes, petra en huub, Jaco en tobie.
Beste Petra en Huub, Jaco en Tobie,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen uw verblijf in ons hotel te evalueren. Hartelijk bedankt voor alle lovende woorden! Ik zal zorgen dat uw complimenten terecht komen bij mijn collega's. Ik weet zeker dat dit hen extra zal motiveren om deze service voort te blijven zetten.
Goed te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel een volgende keer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Mariska van Hest
Customerservice ibis Tilburg