ibis
Booking.comUS$ 103
Hotels.comUS$ 100
ZenHotels.comUS$ 107
Beoordeeld op 31 mei 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel voor de gevraagde prijs. Schone kamers prima sanitair, vriendelijk personeel
Ook ondanks Corona toch mogelijkheid om iets te eten. Ook prima ontbijt.
Locatie is niet echt top..
Wat wel een beetje teleurstellend is de vrij forse prijs die voor parkeren gevraagd wordt..€ 7,50 per nacht voor een onbewaakte parkeerplaats waar de toegangsslagboom altijd open staat...best fors

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde alleen
Niek van den Broek, General Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2021

Beste Joop,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij waarderen dit zeer. Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u tevreden bent over de door ons aangeboden faciliteiten.

Ik kan mij voorstellen dat u van de locatie wellicht andere verwachtingen had. Wij zijn gevestigd vlakbij het industrieterrein parallel gelegen aan de grote weg. Doch de stad is vlakbij en goed bereikbaar. En omdat de grote weg snel bereikbaar is, maakt dit toch een interessante locatie.

Wist u dat als u rechtstreeks via ons hotel boekt, u geen extra parkeerkosten hoeft te voldoen? Tevens hebben wij camera's geplaatst die zicht houden op de parkeerplaats. Onze receptie is 24/7 bemand en houdt tevens deze beelden in de gaten. Mocht er zich een situatie voordoen dan wordt dit tijdig gesignaleerd.

Ik hoop dat u alsnog van uw verblijf heeft kunnen genieten en wij hopen u dan ook snel een volgende keer te mogen verwelkomen.

Mariska van Hest
Customerservice ibis Tilburg

Beoordeeld op 3 november 2020 via mobiele applicatie

Lieve mensen,
Dank jullie voor de goede zorgen en jullie gastvrijheid voor ons en tobbie en jaco.
Lief, gastvrij, behulpzaam.. allemaal!!Hopenlijk genieten jullie van de..
Merci!!
Groetjes, petra en huub, Jaco en tobie.

Datum van verblijf: november 2020
Niek van den Broek, General Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2020

Beste Petra en Huub, Jaco en Tobie,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen uw verblijf in ons hotel te evalueren. Hartelijk bedankt voor alle lovende woorden! Ik zal zorgen dat uw complimenten terecht komen bij mijn collega's. Ik weet zeker dat dit hen extra zal motiveren om deze service voort te blijven zetten.

Goed te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel een volgende keer te mogen verwelkomen.

Mariska van Hest
Customerservice ibis Tilburg

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Kleine kamer waar er weinig beweegruimte was. Propere badkamer maar op het toilet zitten is moeilijk omdat deze met de rechterkant tegen de muur staat. Is wat lastig. Restaurant heeft zeer beperkte kaart; enkele pizza’s en wat pasta. De pizza komt uit de diepvries en warmen ze op vanuit de bar. De oorspronkelijke eetkaart die je kan zien in de drankkaart zag er wel uitgebreid en lekker uit. Jammer.
Ontbijt beperkt, maar vriendelijke bediening. Warm ontbijt op aanvraag maar was uitgedroogd spek en ei uit een pakje.

Dankzij het personeel die super vriendelijk was zijn we toch naar buiten gegaan met een glimlach.
Het hotel mist veel kansen en omzet.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel is aan de prijzige kant maar ik heb een prima verblijf gehad. De kamer was schoon, prima bed en een goede badkamer. Beetje jammer dat je nog eens 7,50 moet betalen voor het parkeren terwijl de overnachting al duur genoeg is.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 februari 2020

Helaas konden we dit hotel niet echt als warm en welkom benoemen, de lokatie was om de huilen, erg afgelegen en lastig om naar het centrum van Tilburg te komen in het weekend mits je een auto hebt. Was ook gedateerd en de kamer was erg klein.
Geen aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
AV622, Guest Relations Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste SwartePete,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het zeer spijtig om te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en hiervoor willen wij dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Helaas kan ik uw reserveringsnummer niet zien op Tripadvisor en ik zou graag willen waarom u geen warm welkom heeft gehad bij ons. Wilt u uw ervaring alsnog met mij delen via service@ibis-tilburg.nl?
Wat jammer om te lezen dat u onze locatie iets minder vindt. Dankzij onze ligging op 5 minuten van de snelweg zijn wij een ideale uitvalbasis voor gasten die op doorreis zijn. We hebben eventueel ook fietsen te huur en dan bent u binnen 15 minuten in het centrum. De kamers zijn niet groot maar dit is een ibis standaard. Dankzij onze renovatie die in juli is afgerond zijn ze van alle gemakken voorzien en ontbreekt het u aan niks.

Alvast bedankt voor uw reactie terug en we hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Alice Fortuin
Customerservice - Ibis Hotel Tilburg