3 weken geleden beoordeeld

In het weekend van 6 oktober jl. zijn wij met de familie in het Ibis Hotel in Tilburg geweest.
We waren met 12 volwassenen en 3 kinderen en ik kan niet anders zeggen: het was top! De kamers waren prima: schoon, goed verzorgd, alles aanwezig. Ook het personeel was top. Niets was te veel, warm eten voor de kinderen 's middags terwijl het restaurant eigenlijk nog niet open was, en 's avonds heerlijk met de volwassenen in het restaurant gegeten. De volgende dag een heerlijk ontbijt. Ook het late uitchecken is ideaal. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Kamertip: 2e verdieping aan de achterkant is prima.
  • Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste pieterc129,

Bedankt voor uw mooie review op Tripadvisor, we zijn blij te lezen dat u en uw familie zo'n goed weekend hebben gehad in Tilburg en ons hotel! U beoordeelt ons met 4 bollen en zijn benieuwd wat we nog hadden kunnen doen om 5 bollen te krijgen. Wilt u dit met ons delen?

We zullen uw lovende woorden over het de kamer, onze service, het ontbijt en het team delen met hen. Het is altijd fijn om te horen dat hun inzet en plezier in het werk word gewaardeerd.

Nogmaals bedankt en we zie u en uw familie graag nog een keer terug in Tilburg.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Combinatie hotel/ bezoek Efteling was in verhouding prijs/ kwaliteit in 1 woord top. We betaalden 65p.p.p.n. dat was op basis van kamer en ontbijt +het inkom ticket. Propere kamers en het eten's avonds was dik in orde. Ook bij het ontbijt was alles aanwezig. Je snapt niet hoe ze het voor die prijs kunnen.

Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste BerndNathalie,

Hartelijk dank voor uw prachtige woorden over ons hotel. Het maakt ons trots om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Bij de Efteling treed u binnen in een wereld waar sprookjes tot leven komen. Waar waaghalzen in spectaculaire achtbanen langs draken en geesten vliegen. U bezoekt een wereld die de hele familie betovert. Het arrangement bied u de mogelijkheid een bezoek aan dit park te combineren met een overnachting in ons hotel.

Ons team heeft er altijd veel plezier in alle gasten een welkom gevoel te geven, waardoor zakelijke gasten zich thuis voelen bij ons, maar zeker ook gasten die ons hotel bezoeken voor een gezellig weekendje weg. Het is fijn te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren!

We zien u graag nog eens terug als onze gast, tot ziens bij ibis!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Van onze kinderen kregen wij een Bongo-bon, een naar keuze te boeken hotelovernachting. Omdat er weinig vrij was op de tijd dat wij konden, gekozen voor Ibis in Tilburg. Het doel was daar te winkelen. De kamer is vrij basic/functioneel (én schoon) maar de badkamer juist weer modern.
Het ontbijt was verrassend goed, hadden wij niet verwacht. Alles wat je kunt bedenken, was er.
Parkeren aanvankelijk € 7.50 als dagkaart, maar als je lid wordt van Ibis memberclub (oid) is t gratis en krijg je korting bij volgende reserveringen.
Ligt op 4-5 autominuten van t centrum.
Vriendelijk personeel
Kortom prijs/kwaliteit in verhouding!

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner

Beste Marielle v,

Wat een leuk cadeau om te ontvangen van uw kinderen en we zijn blij dat u voor ons hotel heeft gekozen. Bedank voor de vriendelijke woorden over uw verblijf.

We vinden uw opmerkingen over de kamers een groot compliment, we hebben deze onlangs gerenoveerd en het is dan ook fijn om te lezen dat u ze omschrijft als functioneel, modern en schoon.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons ontbijt buffet.Wij serveren een volledig buffet met warme en koude items die vers voor u worden bereid.

We gaan al uw complimenten delen met ons team, het is altijd fijn om te horen dat hun inzet en plezier in het werk word gewaardeerd.
Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug als gast in ons hotel.

Beoordeeld op 19 september 2018

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2018

Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Hier 1 overnachting gehad. Zijn ooit hier al eens geweest. Vriendelijk ontvangen. Werd netjes uit gelegd waar wij het beste konden parkeren in het centrum. Hoelaat het ontbijt is de volgende dag! En dat s'avonds de bar nog open was. De kamer erg netjes. Hebben het leuk gehad......

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2018

Beste Jo B,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Ik ben erg blij om te lezen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad bij ons in Tilburg en tevreden bent over de service en vriendelijkheid van ons team. We zien jullie uiteraard graag voor een derde keer terug in ons hotel!

Customerservice – ibis Tilburg