12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had altijd het idee dat Ibis hotels voornamelijk worden gebruikt door Poolse bouwvakkers. Deze nacht niet alhoewel er overdag wel bouwvakkers aan de buitenzijde aan het werk waren.
Een goedkope overnachting in een eenvoudige kamer met een goed ontbijt.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Beste McLint,

Bedankt voor het delen van uw ervaring op tripadvisor. U geeft ons de mogelijkheid te verbeteren en onze nieuwe gasten krijgen een indruk van een verblijf in ons hotel.

Wij verwelkomen gasten van over de hele wereld voor verschillende gelegenheden. Zeker niet alleen Poolse bouwvakkers.
Het klopt dat er werkzaamheden plaats vinden in en om het hotel op dit moment. We zijn al onze kamers aan het renoveren. Indien we hier geluidsoverlast van verwachten informeren wij onze gasten hier vooraf over.

Goed om te lezen dat u heeft genoten van uw ontbijt, dit gaan we zeker delen met ons team. Nogmaals bedankt en tot ziens bij ibis!

Customer service

3 januari 2018 beoordeeld

Beschuldiging van het roken op kamer zonder enige bewijs van brandmelding of ruiken na rook. De manager beschuldigde ons voor roken op kamer en zy dat we al een waarschuwing hadden gekregen van de schoonmaker. Toen ik de schoonmaker tegenkwam vroeg ik of die my had gewaarschuwd ze zy tussen iedereen dat ze my niet had gewaarschuwd.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste mrm0es,

Wat vervelend om te lezen dat u onterecht bent aangesproken door mijn collega voor het roken op een kamer. Ik heb dit direct met haar besproken en wil namens haar, haar excuses aanbieden hiervoor. Vanwege persoonlijke redenen reageerde ze niet correct en hier heeft ze spijt van. We betreuren het dat deze situatie heeft plaats gevonden en staan open voor een gesprek als u hier behoefte aan heeft.

Bedankt voor het delen van uw ervaring, we hadden graag gehad dat u een betere ervaring had gehad en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u beter van dienst te kunnen zijn.

2 januari 2018 beoordeeld

Ooit hadden we al eens geslapen in De Efteling zelve gekregen als cadeau. Nu we er oudejaar zouden gaan vieren keken we weer even om een overnachting te zoeken. Al snel kwamen we uit bij dit hotel dat een combi deed overnachting plus ticket. Het bleek dan ook pakken goedkoper te zijn dan slapen in De Efteling zelf.

Op een kwartiertje rijden ben je op de parking dus kwa afstand is het zeker te overbruggen. Het hotel zelf had een gratis parking wat een mooie zaak was. De receptie liet onmiddellijk blijken dat dit een basic hotel is. Maar dat weet je op voorhand. Inchecken was geen probleem dus op naar de kamer.

De kamers zijn ook basic met niet teveel franjes. Alles is er wat dan ook ideaal is voor 1 nacht. Op reis zelf veroorloven we ons meer luxe maar om alleen te slapen is dit zeker een aanrader.

Het ontbijt was voor mij de grootste factor om te bekijken. Ooit in een Ibis Budget geslapen en het ontbijt werd nagenoeg niet aangevuld en had alleen boterkoeken. Gelukkig hier was alles voorradig. Van eieren tot toast tot verschillende soorten brood en vers vruchtensap. Yep, ideaal.

De enigste bemerking is het feit dat de tafels niet altijd opgeruimd werden waardoor je soms aan een vuile tafel moest zitten, ook de aanvulling gebeurde niet altijd op tijd. Maw, een ganse tijd waren bvb de croissants niet aangevuld. Maar hey, het is een budget hotel dus geen gezaag daarover.

Vooral rustig gelegen, in een bedrijfszone, maar je bent toch let de auto dus who cares. Wie op netheid staat kan zich ergeren aan de vloer bij het ontbijt, Onze kamer had geen airco...

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Bram K, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Beste gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen, dan wel punten ter verbetering

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Goed om te lezen dat u gebruik heeft gemaakt van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Uw feedback omtrent het niet tijdig reinigen van de tafels en het niet tijdig aanvullen zullen wij met de betreffende medewerkers bespreken.

Momenteel zijn we bezig met het renoveren van de kamers. Op de gerenoveerde kamers wordt ook een airco geplaatst.

Bram Kuijpers
Operations Manager
ibis Tilburg

27 december 2017 beoordeeld

Het hotel was niet zo groot, daarom lekker rustig. Mooie kamer, lekker eten en een prima ontbijtbuffet. Zeker aan te bevelen als je bijvoorbeeld naar Efteling of Beekse Bergen wil, dat is dan lekker dichtbij.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste Pia1962--1,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons hotel. Wat leuk om te lezen dat u een verblijf bij ons heeft gecombineerd met de Efteling en de Beekse Bergen. Beide liggen inderdaad niet ver van ons af en zijn te bereiken met het openbaar vervoer of de auto. We kunnen u een bezoek aan het natuurmuseum in Tilburg ook van harte aanraden, een mooi museum voor jong en oud!

Uw complimenten over de kamer, het ontbijt en het eten ga ik delen met ons team, dit is altijd leuk om terug te horen van onze gasten.

Nogmaals bedankt en we zien u graag nog eens terug.

4 december 2017 beoordeeld

De kamer is schoon en het bed ligt lekker. Handig is het online inchecken en de sleutelbox bij uitchecken, dit gaat snel. Wat ik echt minder vond was de service in het hotel. De medewerkers van de bar en receptie zijn erg afwachtend. Een voorbeeld: we hadden al een tijd het eten op in het restaurant en wilden betalen. Er was niemand vd medewerkers in het restaurant. Toen we daarom maar naar de receptie liepen om te kijken of we daar konden betalen, stond er ineens een medewerker achter ons die kattig: "Er staat nog een rekening open". Ander voorbeeld, bij het ontbijt: Er had net een grote groep ontbeten en de medewerker was bezig de tafels af te ruimen. We gingen aan een tafel zitten en verwachtten dat de medewerker die het eerste zou afruimen en schoonmaken. Dat was niet het geval, alle andere tafels werden het eerst afgeruimd, we moesten toen zelf vragen of ze eerst onze tafel wil doen. Het lijkt dus een beetje aan inzicht te ontbreken bij de medewerkers.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AV622, Manager van ibis Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2017

Beste Loest155,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het geven van uw feedback. We hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren.
We willen graag met u in contact komen om de details met u te bespreken zodat wij het op kunnen pakken met ons team.

We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze online check in en de fast check out. Deze service is er speciaal voor u om u te kunnen ontzorgen. Onze bedden zijn echte ibis bedden. Gegarandeerd comfort voor een goede nachtrust, fijn dat u dit ook zo heeft ervaren.

We zien uit naar uw reactie terug en hopen u nog eens te mogen verwelkomen als onze gast om u beter van dienst te kunnen zijn.