“heerlijk genoten”
Beoordeling van Restaurant Taste!

Restaurant Taste!
Reserveren met
Restaurant Taste! is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 284 Restaurants in Tilburg
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Eten bij Restaurant Taste! is een belevenis: prikkel uw zintuigen in een intieme omgeving en laat u verwennen door onze culinaire gastvrijheid. Producten van het seizoen vormen de basis van onze gerechten. Vers van de teler, puur en (h)eerlijk. Chef-kok Mike van Strien en zijn keukenbrigade serveren exclusieve, verfijnde gerechten. Tongstrelend en altijd een lust voor het oog. Inspiratie haalt de chef onder meer uit de seizoenen en smaak is de essentie van ieder gerecht. Door samen te werken met lokale, speciaal geselecteerde leveranciers zijn de producten op uw bord vers en van de beste kwaliteit. Aandacht voor smaak én de wijn-spijscombinatie kenmerken Restaurant Taste!. Op basis van de menukaart worden de wijnen bij de gerechten gekozen. Sommelier Kees Verlaan maakt hierin verfrissende keuzes zodat wijn en spijs het beste in elkaar naar boven halen. Met liefde geeft hij u aan tafel inzicht in zijn keuze. Aan tafel komt alles samen. Mooie gerechten, verrassende wijnen en aandacht
26 februari 2018 beoordeeld

Heerlijke avond gehad in restaurant Taste! Eten en bediening was zeer goed, we waren nog van plan om de stad in te gaan maar hebben de hele avond heerlijk genoten van taste!

AV622, Manager van Restaurant Taste!, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2018

Beste Remco v,

Bedankt voor de hoogst haalbare score op Tripadvisor! We vinden het erg leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw diner bij ons.
Een diner in Taste! is een volledig verzorgde avond uit met heerlijke gerechten en alle tijd voor u en uw gezelschap.

We gaan uw vriendelijke woorden delen met ons hele team, dit is altijd prettig om terug te horen van gasten. We zien u graag nog eens terug als onze gast.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten; maar er erg lang op moeten wachten. Bijna 4 uur voor vier gangen zonder dat de bediening regelmatig langskomt om wat te drinken in te schenken. En als klap op de vuurpijl klopte de rekening niet. Kortom: slecht restaurant met een uitmuntend presterende kok.

Beste Joppe v,

Wat vervelend om te lezen dat een diner in ons restaurant niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Het was op de avond dat u bij ons was niet de beste avond die wij gedraaid hebben en wij willen hiervoor onze excuses aanbieden.
Mede door een kleine onderbezetting en de overgang naar een nieuw reserveringsysteem verliep het niet zo vlot als wij zelf ook graag gezien hadden. We zagen dit niet tijdig in en konden op dat moment niets meer veranderen aan de situatie.
We hebben hier deze week over gesproken met de restaurant manager, de chef kok en het team om er voor te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.

Het spijt ons te lezen dat de rekening niet klopte. Is dit op de avond zelf voor u opgelost of kwam u hier thuis achter? Indien het nog niet goed is opgelost horen wij dit graag zodat we het kunnen corrigeren voor u.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u beter van dienst te kunnen zijn.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met vrienden gegeten in een leuke ambiance. Bediening was goed en erg vriendelijk. Vooral de sommelier was top! Erg enthousiast en echt gepassioneerd in zijn vak.
We hadden het 'taste it all at Taste' menu. Mooie combinatie van smaken en gerechten waren mooi opgemaakt. Ook de bijpassende wijnen waren prima. Wel jammer dat het wachten tussen de gerechten wat lang duurde. De wijn was al geserveerd, terwijl het gerecht er nog niet was. Dit zou wel wat sneller mogen, zodat je ook de smaak van de combinatie kunt proeven.
Zeker wel een gelegenheid om nog eens te bezoeken.

Beste Bee2398,

Bedankt voor uw feedback over uw diner in ons restaurant. Afgelopen zaterdag verliep niet zoals wij van onszelf gewent zijn. Onze excuses hiervoor. In verband met zieke medewerkers en de overgang naar een nieuw reservering systeem duurde alles iets langer dan u van ons gewend bent. We hebben dit direct besproken met ons team om er voor te zorgen dat het niet nog eens gebeurd.

We vinden het leuk om te lezen dat u heeft genoten van de gerechten en de bijpassende wijnen. Onze sommelier Kees stelt deze met plezier samen bij de gerechten van onze keuken brigade.

We vinden het dan ook fijn om te lezen dat u ons in toekomst nog eens wilt bezoeken. We willen u graag laten zien dat het om een incident ging.

24 februari 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten, prima en super vriendelijke bediening. We hebben ervan genoten en komen zeker nog eens terug.

Beste Wifried S,

Wat fijn om t elezen dat u lekker heeft gegeten en dat ons team u een welkom gevoel heeft gegeven. Wij gaan dit zeker met hen delen.

Graag tot ziens bij Taste!

19 februari 2018 beoordeeld

Topkeuken !!! Superlekker !!! Vlotte, vriendelijk bediening.
Reserveren is een must. Pluspunt is de open keuken.
We hadden een verrassingsmenu, hebben ons dit niet beklaagd.
Zeker bezoeken als je in Tilburg bent.
Centraal gelegen, dicht bij het station en de autovrije winkelstraten.

AV622, Manager van Restaurant Taste!, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Beste 414rudys,

Bedankt voor het beoordelen van ons restaurant op Tripadvisor. Leuk om te zien dat u ons beoordeeld de hoogst haalbare score!
Ik ga uw complimenten delen met ons hele team en we zien u graag nog eens terug als onze gast.

Customer service

Reizigers die Restaurant Taste! bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Restaurant Taste! geweest? Deel je ervaringen!